Tylko w ciągu dwóch pierwszych dni działania kampanii – mimo zamkniętego profilu – zanotowano wzrosty zaangażowania o ponad 170%. 5 października, w dniu premiery serialu, widoczność profilu zostanie przywrócona dla wszystkich użytkowników.
„Klucz do teorii spisku” to unikatowa w skali social media akcja promująca produkcję TV. Szukaliśmy rozwiązania, które idealnie wpisze się w konwencję serialu, odzwierciedli jego klimat. Ograniczenie widoczności treści na publicznym profilu budzi skojarzenia z teorią spisku. – mówi Mikołaj Nowak – dyrektor marketingu i promocji kanałów FOKUS TV I NOWA TV. W dodatku jest to akcja prekursorska – nikt przed nami nie odważył się na taki krok. Nasz administrator zatwierdza nowych członków, którzy widzą ekskluzywne treści z planu zdjęciowego, treści archiwalne dotyczące poruszanych przez Tomasza Sekielskiego spraw, i wiele innych interesujących na Twitterze materiałów. To ogromna wartość dodana dla tamtejszej społeczności i w pełni spójna z konwencją serialu dokumentalnego akcja” – dodaje Mikołaj Nowak.
Zobacz również
„Obserwuj by otworzyć kłódkę”, jest hasłem zachęcającym do wejścia do „społeczności” interesującej się kulisami powstawania serialu i tematyką głośnych polskich teorii spiskowych.