Kneipp rozszerza współpracę z agencją first aid communication team

Firma, oprócz doradztwa strategicznego oraz obsługi public relations, powierzyła agencji planowanie i prowadzenie komunikacji w social media. Agencja wspierać będzie również markę w działaniach z zakresu marketingu internetowego oraz e-commerce powiązanych z otwarciem sklepu internetowego.
O autorze
1 min czytania 2023-07-14

Kneipp nawiązał stałą współpracę z First Aid we wrześniu 2019 roku, a w 2023 r. zdecydował się na rozszerzenie współpracy o obsługę komunikacji w social mediach oraz koordynację działań z zakresu marketingu internetowego związanego z otwarciem sklepu internetowego. Długoterminowa współpraca Kneipp z first aid communication team zaowocowała wieloma działaniami edukacyjnymi kierowanymi do kobiet. Agencja zaplanowała i wdrożyła kampanię „Naturalnie szczęśliwe” opartą o filozofię bawarskiego duchownego Sebastiana Kneippa, który w XIX wieku zrewolucjonizował naukę o leczeniu naturalnym. Według Kneippa kluczowe jest życie w zgodzie i blisko natury – np. regularny ruch na świeżym powietrzu, zdrowe odżywianie i przede wszystkim zrównoważenie umysłowo-duchowe, w którym bardzo ważną rolę pełni umiejętność odpoczywania. Jego wartości agencja zaimplementowała w realizowane działania, m.in. kilkutygodniowe programy dla kobiet „Naturalnie szczęśliwe – bez stresu” oraz „Naturalnie szczęśliwe z nową energią”, których zwieńczeniem były Camp’y Kneippa. Stworzono także serię podcastów „Świat Kneippa”. Podczas ponad trzyletniej współpracy zorganizowano wiele wydarzeń prasowych, których wartość merytoryczną oparto na interesujących dla mediów wynikach badań społecznych, a aspekt lifestylowy uzyskano dzięki zaproszonym gościom specjalnym, np. Dominice Gwit-Dunaszewskiej lub Karolinie Malinowskiej. Ponadto agencja odpowiadała za współpracę z influenserami oraz akcje promocyjne dedykowane konkretnym produktom np. film z okazji Światowego Dnia Pocałunku (pielęgnacyjne balsamy do ust) lub widoczność podczas Maratonu Warszawskiego w 2021 (kosmetyki do pielęgnacji stóp).

– Pierwsze w Polsce działania dla Kneippa uruchomiliśmy w 2019 roku, czyli tuż przed wszystkimi turbulencjami związanymi z pandemią, wojną na Ukrainie i kryzysem gospodarczym. Dziś możemy sobie pogratulować, że mimo tych wyzwań rynkowych wypracowaliśmy z Klientem doskonałe rezultaty wizerunkowe oraz biznesowe dla marki. To był duży test zaufania, intuicji i elastyczności opierający się na zarządzaniu zmianą. I tym bardziej cieszy, że teraz idziemy razem po nowe – komentuje Anna Jechna-Grabska, CEO first aid communication team.

Działania dla marki prowadzi Agnieszka Mroczek (strategy director & partner) wraz z Martą Tyszko (communications manager).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj