W połowie września br. głośno zrobiło się o spocie wyborczym Prawa i Sprawiedliwości, który nawiązywał do popularnej stylistyki memów internetowych. W wideo skierowanym do młodzieży PiS jawnie kpił z liderów konkurencyjnych partii politycznych.
Teraz Koalicja Obywatelska zaprezentowała swój nowy spot wyborczy, który choć uderza w polityków partii Prawo i Sprawiedliwość, utrzymany jest w nieco innym tonie. W wideo zatytułowanym „Zwykła polska rodzina” bohaterami są małżeństwo z dwójką dzieci oraz dziadkiem. Smutni siedzą przy stole i zwracają się do premiera Mateusza Morawieckiego, któremu dziękują za 500+, lecz jednocześnie wskazują na negatywne zjawiska rządów PiS, które bezpośrednio ich dotknęły – wzrost cen, reforma edukacji, kłopoty służby zdrowia czy też brak leków w aptekach.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W wideo zwrócono również uwagę na głośne afery związane z politykami PiS, czy też udział telewizji publicznej w propagowaniu idei partii rządzącej.
Spot podsumowuje zdanie matki – „Panie premierze, my na taką Polskę już nie chcemy głosować”.
Łącznie wydatki na reklamy polityczne w serwisach Google oraz na Facebooku wyniosły blisko 2 mln 700 tys. złotych – wynika z najnowszego raportu Sotrender.
Słuchaj podcastu NowyMarketing