Uważam, że kobiety są bardzo odpowiedzialne i przedsiębiorcze – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe – kobiety pragną rozwijać swoje kompetencje i dążą do sukcesu. My jako organizacja wspieramy je w osiąganiu założonego przez nie celu.
Dentsu wspiera kobiety na każdym etapie ich kariery. W nowej własnej siedzibie, do której grupa przeprowadzi się w drugiej połowie marca bieżącego roku przewidziano m.in. miejsce, w którym wykwalifikowana niania zaopiekuje się przez kilka godzin dzieckiem, jeżeli będzie taka potrzeba.Grupa Dentsu Aegis Network Polska stale się rozrasta, obecnie w jej szeregach pracuje ponad 500 osób z czego ponad połowę stanowią kobiety.
Zobacz również
Kluczowe decyzje podejmują zajmujące najwyższe stanowiska zarządcze kobiety. Są to m.in. Anna Zacharzewska CFO, Agata Kaczmarska HR Director, Marta Jastrzębska Head of Legal & Corporate Affairs, Ewa Wolska-Rzewuska Business Development Director, Anna Karolewska Marketing Director – Dentsu Aegis Network Polska, Monika Bierwagen President & Managing Director Isobar Polska, Anna Jarosz-Badziak Managing Director dom mediowy Vizeum Polska, Agata Szeliga-Staszkiewicz Managing Director Hypermedia, Magdalena Mulenga Client Service Director iProspect Polska, Anna Zielińska New Business Director Isobar Poland, Małgorzata Modrzejewska Director of Operations Isobar Poland, Agnieszka Gajzler Innovation Director Carat Poland.
Zapał, nastawienie na grę zespołową, intelekt, chęć słuchania i zrozumienia, przebojowość i urok – to właśnie dzięki tym cechom kobiety mają przewagę w biznesie – komentuje Anna Zacharzewska, CFO grupy Dentsu Aegis Network Polska i dodaje – dodatkowo kobiety potrafią sprawnie spajać zagadnienia merytoryczne z kierowaniem relacjami, coachingiem pracowników i rozwijaniem zespołu.
Na co dzień uwielbiane i doceniane, dziś mają swoje święto! Wszystkiego najlepszego wspaniałym kobietom, które współtworzą spółki Dentsu Aegis Network Polska oraz pracują w branży reklamy i mediów!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing