Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

„Kobiety w Biznesie” rozpoczynają kolejny rok spotkań

Wieczór, krakowski Kazimierz i ponad sto kobiet, które dbają o swój biznesowy rozwój. Tak właśnie wyglądało spotkanie inaugurujące rok 2017 w projekcie „Kobieta w Biznesie”. Specjalnym gościem tego wydarzenia była Klaudia Pingot, znana szerszej publiczności jako autorka książki „SpecBabka”.
O autorze
1 min czytania 2017-01-24

Podobnie jak w poprzednich edycjach „Kobieta w Biznesie” organizatorka (Aneta Wątor) zadbał o to, by uczestniczki miały okazję spotkać się ze specjalistami, którzy motywują do działania oraz pokazują sprawdzone rozwiązania, jakie można wykorzystać w realnym biznesie.

Styczniowa edycja rozpoczęła się od prezentacji postaci Klubowiczek, które przez ostatnie pół roku podejmowały wyzwania związanie z samodoskonaleniem oraz rozwojem cech niezbędnych nowoczesnej bizneswoman. Był to też czas na zadanie pytań i podsumowanie ich aktywności w ramach projektu. W ramach pierwszego wystąpienia specjaliści z agencji ContentHouse (Katarzyna Bienussa i Michał Grzebyk) zaprezentowali kluczowe trendy, które będą wpływać na digital marketing w roku 2017. Nie obyło się bez praktycznych przykładów i pogłębionych studiów przypadku, obrazujących poszczególne zagadnienia.

Gość specjalny, czyli Klaudia Pingot, pokazała, jak nastawienie i psychiczna kondycja wpływają na sposób prowadzenia biznesu oraz pozycję, jaką zajmuje się w trudnych negocjacjach handlowych. Szczególnie cenną dla uczestniczek częścią warsztatu było przekazanie wniosków płynących z długoletniej pracy w służbach mundurowych. Na zakończenie spotkania Klubowiczki otrzymały certyfikaty potwierdzające ich udział w sześciomiesięcznej sesji szkoleniowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj