KOHE nawiązało współpracę z eRecruiter

eRecruiter uruchomił stronę internetową o nazwie hrmarketplace.erecruiter.pl. Projekt i wdrożenie serwisu, a także opracowanie identyfikacji wizualnej, powierzono Studiu Kohe, które zostało wybrane w procesie przeglądu portfolio i weryfikacji przedstawionych ofert.
O autorze
1 min czytania 2022-10-31

Czym jest HR Marketplace?

To pierwsza w Polsce platforma łącząca dostawców nowoczesnych usług i pracowników branży HR. Oferuje pracownikom działów HR wsparcie na wszystkich etapach rekrutacji oraz w dalszych procesach związanych z cyklem życia pracownika, tworząc elastyczny ekosystem dedykowanych rozwiązań, które można łączyć i dopasowywać do potrzeb. 

eRecruiter HR Marketplace to pierwszy HR-owy ekosystem na naszym rynku. Dzięki dedykowanym narzędziom, zawartym na stronie, nasi klienci mogą usprawniać procesy związane z rekrutacją i zatrudnieniem, dobierając je w zależności od swoich potrzeb – mówi Justyna Nowakowska, senior product marketing specialist w eRecruiter. – Do współtworzenia HR Marketplace zapraszamy twórców narzędzi, nie tylko HRowych, pokazując potencjał drzemiący w naszej branży. Wypracowana identyfikacja wizualna i w strona www doskonale oddają ideę stojącą za HR Marketplace. Duży wpływ na to miały dobra współpraca, otwartość, elastyczność i zgłębienie branży HR-owej przez Kohe Studio.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zakres prac Kohe

Studio Kohe odpowiadało za identyfikację wizualną nowej usługi (tone of voice wraz z materiałami brandingowymi) oraz strony internetowej hrmarketplace.erecruiter.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Praca nad HR Marketplace była ciekawym wyzwaniem, ponieważ do opracowania mieliśmy od podstaw zupełnie nową markę, która miała nawiązywać do usługi doskonale wszystkim znanej, czyli platformy do zarządzania rekrutacjami eRecruiter, należącej do Grupy Pracuj. Otwartość i zaufanie jakim obdarzył nas klient sprawiło, że mieliśmy sporo przestrzeni na projekty kreatywne zarówno pracując nad identyfikacją wizualną, jak również nad stroną internetową. Takie podejście zaprocentowało i w efekcie powstał ilustracyjny ton komunikacyjny, który można w formie interaktywnej zobaczyć na stronie – mówi Marcin Piwnicki, CEO i dyrektor kreatywny Kohe.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się