Pod ścisłą kuratelą Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego został przeprowadzony konkurs ofert w wyniku, którego nawiązano współpracę ze studiem kreatywnym KOHE. Pomysłodawcą projektu jest Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego wraz z Radą do spraw Społecznych Konferencji Episkopatu Polski, jako współorganizatorem projektu.
– Zadaniem KOHE było stworzenie spójnej komunikacji wizualnej projektu o nazwie POLONIA RESTITUTA, w ramach którego będą organizowane wydarzenia związane z obchodami 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę – opisuje rolę agencji Marcin Piwnicki, Dyrektor Kreatywny i założyciel KOHE.
Zobacz również
W ramach prac nad projektem „Polonia Restituta. Dekalog dla Polski w 100-lecie odzyskania niepodległości” KOHE opracowało identyfikację i komunikację wizualną wydarzenia, w tym m.in. logotyp wraz z księgą znaku, KV na potrzeby komunikacji wydarzeń, a także folder informacyjny projektu, broszury i programy konferencji, zaproszenia, identyfikatory, ścianki i rollupy konferencyjne.
Projekt „Polonia Restituta. Dekalog dla Polski w 100-lecie odzyskania niepodległości” (https://polonia-restituta.pl), składa się z cyklu dziesięciu ogólnopolskich konferencji naukowych, organizowanych w najważniejszych ośrodkach akademickich Polski i podejmujących kluczowe dla społeczeństwa zagadnienia z zakresu szeroko rozumianego życia publicznego, gospodarczego, politycznego, społecznego i kulturalnego. Zwieńczeniem powyższych dziesięciu konferencji będzie międzynarodowy Kongres w Krakowie, podejmujący problematykę sumienia i odpowiedzialności w życiu publicznym.
– Celem organizowanych konferencji będzie ożywienie i pogłębienie merytorycznej dyskusji o najważniejszych obszarach funkcjonowania naszego państwa i społeczeństwa w latach minionych i przyszłych – powiedział Mariusz Srokol, koordynator projektu Polonia Restituta w MNiSW.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing