W ostatni weekend francuska marka koniaku miała okazję gościć znakomite postaci – osoby o niezwykle ciekawych doświadczeniach i talentach, różnych profesjach i kreatywnym myśleniu. W industrialnej przestrzeni praskiej Stalowni spotkali się Anja Rubik, Kuba Wojewódzki, Małgorzata Szumowska, Maja Ostaszewska, Rita Zimmermann, Misia Furtak, Piotr Czaykowski, Michał Borowik, Agata Serge i Dionizy Wincenty Płaczkowski. Jaki był cel kolacji? Piotr Kraśko, w roli prowadzącego, oraz przedstawiciele grupy Rémy Cointreau – właściciela marki Rémy Martin, zabrali zaproszonych gości w sensualną podróż do barwnego świata marki. Koncepcja wieczoru opierała się na prostym założeniu – organizatorzy chcieli, aby uczestnicy doświadczyli koniaku Rémy Martin wszystkimi zmysłami.
Za wstęp do sensorycznej uczty odpowiadała Rita Zimmermann. Artystka przygotowała zaproszenie w formie charakterystycznego dla siebie kolażu z wkomponowaną karafką Rémy Martin XO. Kolejnym elementem czekającym na uczestników kolacji było menu degustacyjne przygotowane przez Michała Gniłkę, znanego
Zobacz również
z nietuzinkowych wegańskich propozycji. Szef kuchni przygotował potrawy nawiązujące do dwóch ekskluzywnych wariantów koniaku: Rémy Martin XO oraz Rémy Martin VSOP, dopieszczając dania nutą tego głębokiego trunku.
O samej marce opowiadał Piotr Wesołowski – ambasador marki, który zadbał o dopieszczenie kubków smakowych, serwując koniak na czysto oraz klasyczne drinki na jego bazie (Rémy Ginger, Sidecar, Sazerac i Cointreaupolitan). Spotkanie zakończył występ Misi Furtak i jej zespołu.
Koncepcja spotkania Rémy Senses skupiała się nie tylko na wielowymiarowości koniaku, ale przede wszystkim gości. Połączenie ich charakterów, opinii, zainteresowań i wiedzy dało niepowtarzalny wachlarz emocji i zapewniło wieczór pełen inspiracji. Tak właśnie widzi świat marka Rémy Martin – w swoich wartościach podkreśla złożony charakter każdego z nas, gdzie dojrzałość i klasyka są partnerem dla młodzieńczej odwagi oraz nowatorskich rozwiązań.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing