Po dłuższej przerwie powraca format 2 vs 2, ponownie łącząc przedstawicieli sceny w dobrze znanym w środowisku, krakowskim klubie Studio. W rywalizacji wezmą udział cztery rozstawione duety oraz cztery pary wyłonione z otwartych eliminacji. Bitwę poprowadzą wspólnie Peus i Tymin.
Na zawodników, którzy przejdą przez kwalifikacje, czekać będą już w głównej części imprezy Manu i Rafi, Milu i Bober, Recha i Felix oraz Spartiak i Feranzo. W gronie duetów w eliminacjach znajdują się natomiast następujące pary: Kaz i Yowee, Cerber i Yachu, Narys i Bonazinho oraz Will Spliff i Elpe.
Zobacz również
Walki otwarcia
- GR. A: Manu x Rafi vs Bober x Milu
- GR. B: Recha x Felix vs Spartiak x Feranz
Ponownie sponsorem Bitwy o Południe został Betclic, marka wspierająca scenę freestyle’u w Polsce, wielokrotnie pojawiająca się na eventach BOP. Betclic ma już na koncie przedsięwzięcia takie jak Betclic Rap Royale podczas Polish Hip-Hop Festival w Płocku czy dokumenty o polskim freestyle’u takie jak “Off the Dome” czy „SE10BOP Dokument o historii Bitwy o Południe”.
– Kolejny BOP i ponownie lądujemy z freestyle’owcami na scenie. Cieszy nas, że możemy dalej angażować się w rozwój tego środowiska. Jak to bywa na bitwach BOP, liczymy na solidną dawkę wersów i punchline’ów. Wsparcie sceny freestyle’owej to kierunek, który obraliśmy już dawno i konsekwentnie realizujemy – powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska. W marketingu zawsze wygrywa drużyna. Dlaczego Studio PLAC zmienia się w PLAC360?
– Po świetnie przyjętym BOP 2vs2 postanowiliśmy wrócić do tego formatu podczas kolejnego naszego wydarzenia. Bitwa duetów to dwa razy więcej mocnych linijek i nieprzewidywalnych zwrotów akcji. Cieszymy się, że po raz kolejny wsparł nas Betclic, który dzięki swoim działaniom w ostatnich latach stał się częścią sceny freestyle’owej – Paweł Szaliński, organizator BOP – powiedział Paweł „Pueblos” Szaliński, organizator Bitwy o Południe.
W ramach sponsoringu Betclic przygotował także dla swoich użytkowników specjalną ofertę kursowa. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.