Ostatnie tegoroczne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 30 listopada, w godzinach 15:00 – 16:40. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, a ich tematami będą: viewability, definiowanie grup docelowych w kampaniach oraz kompetencje miękkie i samorozwój. Wystąpią: Mariola Anoszczenko i Tomek Wróblewski, Pills of Skills; Lucyna Koba, RTB House; Hubert Świtalski, Meetrics.
Prelekcja I, godz. 15:05:
„Osobista i biznesowa transformacja rozwoju kompetencji miękkich, na miarę Człowieka XXI wieku”
Mariola Anoszczenko – coach w nurcie ICF, wykorzystująca metodykę Design Thinking, Pills of Skills
Tomek Wróblewski – praktyk i trener w obszarach przywództwa, sprzedaży i marketingu, Pills of Skills.
Zobacz również
Praca nad kompetencjami miękkimi to ważny element samorozwoju, ale czy zastanawiałaś/eś się co to właściwie oznacza bezpośrednio dla Ciebie – w świecie marketingu? Co jeżeli kompetencje miękkie odpowiadają za jakość życia i siłę biznesu? Czego potrzebujesz w XXI wieku, czemu powinnaś/eś się poprzyglądać? Co jeżeli łamanie schematów pobudza kreatywność? Na DIMAQ Voice pokażemy, jak wejść w świat rozwoju kompetencji miękkich oczami praktyków z Pills of Skills i jaką rolę pełnią one w świadomym samodoskonaleniu.
Prelekcja II, godz. 15:45:
„Kto kupuje kuloty – czy metryka ma jeszcze znaczenie?”
Lucyna Koba, senior business development manager, RTB House
Żyjemy w czasach, w których demografia przestała być głównym determinantem zachowań zakupowych. Kult zdrowia i młodości powoduje, że klientami sieciówek short-fashion stają się zarówno matki, jak i córki, a maratony biegają 80-cio i 100-latkowie. W czasie prezentacji Lucyna Koba z RTB House przedstawi podejście do definiowania grup docelowych w kampaniach i pokaże przykłady dlaczego w komunikacji marketingowej nie warto się ograniczać.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Z tej prezentacji dowiesz się:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Jakie są aktualne trendy zachowań konsumenckich?
- Co to jest mentalna dostępność produktu i jaki pogląd na targetowanie kampanii miał Byron Sharp?
- Jakie są przykłady nieintuicyjnych zachowań w konsumpcji mediów i produktów?
- Po co nam w kampanii grupa celowa?
- Jakie są plusy i minusy alternatywnego podejścia do grupy docelowej?
Prelekcja III, godz. 16:15:
„Viewability – ewolucja ku Autentycznej Odsłonie”
Hubert Świtalski, Regional Manager CEE, Meetrics
Widoczność reklamy stanowi podstawowy czynnik, od którego zaczynamy mówić o skuteczności kampanii digitalowej, lecz to dopiero początek drogi do autentycznej odsłony i właściwego pomiaru, na który składa się wiele wskaźników. Gdzie teraz byłaby reklama cyfrowa, gdyby nie rozwój metodologii jej pomiaru w szerszym kontekście? W trakcie prezentacji poznamy genezę pomiaru jakości, zobaczymy jak ewoluował wraz ze zmianami, które przechodził internet na przestrzeni lat. Odbędziemy podróż od pierwszej zmierzonej widzialnej odsłony, poprzez kamienie milowe związane z ustanowieniem standardów viewability w Polsce, aż po pomiar innych faktorów, jak adfraud i brand safety. Na koniec dowiemy się, jak ważną rolę pełni jakość pomiaru w rozwoju branży marketingu cyfrowego i jakie stoją przed nami wyzwania.
Czego dowiesz się z tej prezentacji?
- Co oznacza „autentyczna odsłona” i jakie wskaźniki wchodzą w skład jej pomiaru?
- Jakie były początki pomiaru reklamy w Polsce?
- Jakie trendy obserwujemy na polskim rynku przez ostatnie kilka lat?
- Jakie są kluczowe i niezbędne działania dążące do jeszcze lepszego zadbania o jakość produktu reklamowego?
- Jakie standardy oferuje branża w celu ułatwienia poprawy jakości reklamy?
- Jakie są aktualne wyzwania w zakresie pomiaru i poprawy jakości na polskim rynku i jak się z nimi mierzyć?
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.
Zostań prelegentem DV Online!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!
Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
- Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
- • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy
Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.
Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki
PARTNER TECHNOLOGICZNY: LiveWebinar