TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kolejna kampania napoju energetycznego porusza polski Internet. Zobaczcie niesmaczne i seksistowskie reklamy “Zbója”

Kolejna kampania napoju energetycznego porusza polski Internet. Zobaczcie niesmaczne i seksistowskie reklamy “Zbója”
O napojach energetycznych bardzo głośno w ostatnim czasie. Na rynku pokazał się całkiem nowy napój, który, według producentów, dodaje siły co niemiara. I choć nazwa “Zbój” może sugerować, co zobaczymy w reklamie, w rzeczywistości jest zupełnie inaczej.
O autorze
0 min czytania 2017-08-22

W spotach oglądamy półnagie panie, zamiast kobiet w góralskich strojach.

Hasła kampanii są proste, dosłowne i powodują jednoznaczne skojarzenia: „Kobiety wiedzą, co dobre”, „Da ci moc na całą noc”, „Zbój – tylko, co potrzebne” i „Zawsze pomoże jak trzeba”. Każdy z czterech filmików trwa ok. 30 sekund i pokazuję, że kobieta jest tylko ładnym i niemyślącym dodatkiem. Z resztą, zobaczcie sami:




Czy komunikacja marek napojów energetycznych ma w swoim DNA zakorzeniony niesmaczny żart? Co myślicie o całej kampanii? Dajcie nam znać! 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 

O poprzedniej, nieudanej kampanii marki Tiger, przeczytacie → tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się