Kolejna kampania napoju energetycznego porusza polski Internet. Zobaczcie niesmaczne i seksistowskie reklamy “Zbója”

Kolejna kampania napoju energetycznego porusza polski Internet. Zobaczcie niesmaczne i seksistowskie reklamy “Zbója”
O napojach energetycznych bardzo głośno w ostatnim czasie. Na rynku pokazał się całkiem nowy napój, który, według producentów, dodaje siły co niemiara. I choć nazwa “Zbój” może sugerować, co zobaczymy w reklamie, w rzeczywistości jest zupełnie inaczej.
O autorze
0 min czytania 2017-08-22

W spotach oglądamy półnagie panie, zamiast kobiet w góralskich strojach.

Hasła kampanii są proste, dosłowne i powodują jednoznaczne skojarzenia: „Kobiety wiedzą, co dobre”, „Da ci moc na całą noc”, „Zbój – tylko, co potrzebne” i „Zawsze pomoże jak trzeba”. Każdy z czterech filmików trwa ok. 30 sekund i pokazuję, że kobieta jest tylko ładnym i niemyślącym dodatkiem. Z resztą, zobaczcie sami:




Czy komunikacja marek napojów energetycznych ma w swoim DNA zakorzeniony niesmaczny żart? Co myślicie o całej kampanii? Dajcie nam znać! 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 

O poprzedniej, nieudanej kampanii marki Tiger, przeczytacie → tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się