Infoshare to kolejna europejska konferencja, która ma szansę odbyć się w formacie sprzed pandemii. Tegoroczną edycję zaplanowano w dniach 14-15 października, w gdańskim AmberExpo. Na uczestników czeka 5 scen tematycznych, na których wystąpią eksperci z całego świata. Co roku Infoshare gości setki międzynarodowych prelegentów z Google, LinkedIn, IBM, Spotify, Slack i innych firmy wyznaczających najnowsze trendy w technologii. Rok temu na scenie pojawili się m.in. Neil Patel – jeden z TOP10 marketerów według Forbesa oraz John Romero – twórca legendarnych gier, jak „Doom”. Na startupy, które wezmą udział w konkursie Startup Contest czeka 30 tys. EURO w gotówce. Rejestracja trwa!
Wracają także wydarzenia towarzyszące, w tym ekskluzywne spotkania dla inwestorów oraz popularne wśród uczestników Before Party i Great Networking Party, z koncertem na żywo. Konferencja transmitowana będzie też online.
Zobacz również
– Obserwując postęp szczepień i luzowanie obostrzeń przez rząd, podjęliśmy decyzję o powrocie do tradycyjnego formatu. Liczymy, że będziemy mogli znowu gościć tysiące uczestników z Polski i świata, będąc oczywiście przygotowanym na ewentualne obostrzenia i limit uczestników – mówi Grzegorz Borowski, CEO Infoshare
Bilety na wydarzenia stacjonarne lub z częściowym udziałem uczestników sprzedają już Europejski Kongres Gospodarczy, The Next Web, Web Summit oraz Slush.
30 tys. EURO czeka na startupy
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Już teraz startupy mogą aplikować do Startup Contest, by w finale konkursu powalczyć o nagrody w wysokości 30 tysięcy EURO w gotówce, ufundowane przez Miasto Gdańsk, a także zaprezentować swoje pomysły przed inwestorami z całego świata. Dotąd w konkursie wzięło udział 2,5 tysiąca startupów z całego świata. Dla wielu był to pierwszy krok do międzynarodowego sukcesu na miarę DocPlanner, Brainly czy Booksy – rychłych polskich jednorożców.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bilety
Darmowy wstęp na konferencję przewidziano dla posiadaczy Basic Pass, po uprzedniej rejestracji. Umożliwia on dostęp do otwartej sceny Arena, Expo Partnerów, Wirtualnego Expo Startupów oraz otwartych wydarzeń towarzyszących. W tym roku pierwszy raz za darmo dostępny jest także dedykowany startupom Startup Pass. Nowością w ofercie jest Networker Pass skierowany do osób, które na Infoshare chcą przede wszystkim nawiązać nowe kontakty biznesowe.
Aby zagwarantować udział w wydarzeniu, nawet w przypadku obostrzeń ograniczających liczbę osób na terenie AmberExpo, organizatorzy oferują bilet stacjonarny w cenie online.
– Zdecydowaliśmy się m.in. na sprzedaż biletów w bardzo atrakcyjnej cenie – odpowiadającej stawkom konferencji online, oferując udział w konferencji na dwa sposoby – podsumowuje Borowski.
Infoshare 2021 odbywać się będzie z zachowaniem środków bezpieczeństwa, a liczba uczestników będzie zależeć od ogłoszonych przez rząd obostrzeń pandemicznych. W przypadku limitu uczestników, o kolejności będzie decydował czas zakupu i typ biletu. Sprzedaż biletów odbywa się na stronie organizatora.