Kolejna odsłona kampanii „Mam plan” firmy Provident

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan” wspierająca produkt „Prosta Pożyczka” należący do Provident.
O autorze
0 min czytania 2019-06-07

Kampania prowadzona jest w kanałach ATL oraz digital. 15 i 30 – sekundowe spoty emitowane będą przez największe stacje telewizyjne. Można je będzie również zobaczyć w internecie. Po raz kolejny w kampanii wykorzystano utwór „Mam plan” wylansowany w 2000 r. przez Rocha.

Za strategię, koncept kreatywny, nadzór kreatywny nad produkcją oraz realizację działań online odpowiada Isobar Polska. Spoty wyprodukował Propeller Film. Za planowanie mediów odpowiada OMD (TV) oraz Sales & More (internet).

„Prostą Pożyczkę” charakteryzuje to, że klient przy zawarciu umowy, wie dokładnie jakie koszty całkowite będzie musiał ponieść – każdorazowo jest to 20% pożyczonej kwoty.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj