Kolejna odsłona kampanii „Tymbark Just Plants – Żadnych ale!”

Rusza kolejna kampania napojów roślinnych Tymbark Just Plants. Komunikacja skupia się na zaprezentowaniu bogatej oraz wszechstronnej oferty produktowej marki. Kremowe, smaczne, o prostym i dobrym składzie, są doskonałą alternatywą dla mleka oraz pozycją wyróżniającą się na tle konkurencji.
O autorze
1 min czytania 2023-10-24

Źródło ilustracji: tymbark.com

W spocie Tymbark Just Plants ukazuje zastosowanie napojów roślinnych swojej marki w codziennych sytuacjach jako doskonały zamiennik mleka. Dostępne w wielu smakach i pojemnościach, świetnie sprawdzą się jako dodatek do śniadań: koktajli, owsianek czy naleśników. Dla tych, którzy cenią sobie wartościowe składniki, napoje roślinne Just Plants będą doskonałym sposobem na dostarczanie organizmowi porcji witamin D i B12 oraz wapnia bez dodatku cukru.

Stworzona specjalnie dla miłośników kawy z pianką wersja Barista, pozwoli na tworzenie kawowych wariacji o wyjątkowej, kremowej konsystencji. Kampanii towarzyszy hasło „Tymbark Just Plants. Jakieś ale? Żadnych ale!”. Szeroka oferta produktów została stworzona po to, by odpowiedzieć na różne potrzeby konsumentów i ułatwić wprowadzenie napojów roślinnych jako alternatywy dla mleka w codziennej diecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot będzie widoczny na VOD, platformie YouTube, w social mediach (Instagram, Faceobok, TikTok) oraz na wielkoformatowych nośnikach OOH w ramach kontekstowej komunikacji miejskiej w dużych miastach w Polsce. Wsparcie będzie widoczne także ze strony infuencerów.

PS Brodka, Król, Igo i Miuosh nagrali nową wersję utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”

Marka Tymbark wróciła z nową aranżacją kultowego utworu – „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Tym razem przebój Skaldów wzięli na warsztat Brodka, Król, Igo oraz Miuosh. Światło dzienne ujrzał właśnie teledysk do ich wspólnego utworu, stworzony przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Jest to jedna z pierwszych polskich produkcji z wykorzystaniem AI na tak dużą skalę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Kreatywność sprzedaje: Tymbark – „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”

W ramach cyklu Kreatywność sprzedaje przybliżamy kampanie nagrodzone w konkursach SAR: KTR, Innovation oraz Effie 2022. Rozmawialiśmy z Anną Barabasz-Sawińską, marketing director CEE beverages & head of marketing services GRUPA MASPEX , na temat kampanii Tymbark – Wszystko mi mówi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się