Planeta Warka to wyimaginowane miejsce, w którym męskie potrzeby i pasje realizowane są w niezwykły sposób. Pokazane z dystansem i poczuciem humoru, dają nowe spojrzenie na klasyczną, męską naturę.
Drugi spot z serii prezentuje kolejne sceny z życia na Planecie Warka. Projektanci domów uwzględniają tu zamiłowanie mężczyzn do sportu, dając im możliwość kibicowania „na żywo” bez konieczności opuszczania własnego „M”. Pasję do jazdy sportowymi samochodami rozumie każdy szef, a podziw z jakim spotykają się najmniejsze choćby osiągnięcia bywa zaskakujący również dla samego mężczyzny. Na Planecie Warka nawet natura pomysłowo ułatwia delektowanie się schłodzonym piwem.
Zobacz również
W realnym świecie przed mężczyznami jest dziś stawianych wiele nowych, niekiedy sprzecznych ze sobą oczekiwań – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec. –W kampanii Warki pokazujemy męski świat w wyidealizowanej formie, a piwo jest jego naturalnym elementem. Na Planecie Warka mężczyźni mogą w pełni poczuć się dobrze „w swojej skórze”. Uważamy, że mają prawo do takich pasji i marzeń, które są nierozerwalnie związane z ich klasyczną naturą.
Spot emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w prasie, Internecie i mediach społecznościowych.
Kreację nowej komunikacji marki Warka stworzyła agencja LVOV. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotu jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Aktywacje interaktywne realizuje agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing