…za ten wyjątkowy projekt.
Konkurs KTR, którego celem jest wyróżnienie najciekawszych prac budujących krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce, miał swoją kulminację w czasie odbywającej się 24 maja Gali.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Pływająca przy nadwiślanych bulwarach podczas czerwcowych weekendów 2015 scena, to oryginalna koncepcja endorfiny. Dzięki oryginalnej scenografii i bogatemu line-up, H&M loves music był jednym z najbardziej rozpoznawalnych warszawskich wydarzeń zeszłego lata.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas