Kolejny DIMAQ Voice już 25 października! Poznaliśmy agendę wydarzenia

O autorze
2 min czytania 2022-10-19

Zapraszamy na październikową edycję wirtualnego spotkania DIMAQ Voice dla entuzjastów digital marketingu! W agendzie aż 3 wystąpienia – z obszaru programmatic, efektywnego targetowania i wykorzystania feminatywów w komunikacji marketingowej. Wystąpią: Grzegorz Marczak z Hybrid, Mateusz Gołębiowski z agencji Pryzmat Media, oraz Magdalena Wójcik z agencji strategiczno-kreatywnej Kava.

Wydarzenie odbędzie się 25 października, w godzinach 15.00 – 16.30, na platformie LiveWebinar. Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji: app.livewebinar.com/119-923-545

Agenda:

Prelekcja I, godz. 15:05

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowe technologie w kampaniach programmatic. Machine learning w targetowaniu kontekstowym, obecne możliwości oraz przyszłość kampanii digitalowych.
Grzegorz Marczak, sales director CE, Hybrid

Wykorzystania targetowania kontekstowego w kampaniach e-commerce – detekcja na żywo i feed produktowy. Warsztaty interaktywne z technologią.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czego dowiesz się z tej prelekcji:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Technologia computer vision – na czym polega wysokiej klasy targetowania kontekstowego w zastępstwie plików cookie.
  • Warsztaty interaktywne z technologią – sprawdzimy jakie elementy rozpozna algorytm na Waszych zdjęciach bądź materiałach video.
  • Brand safety – wyzwania i możliwości.
  • Nowe zastosowania i przyszłość wykorzystania targetowania kontekstowego w kampaniach e-commerce – detekcja na żywo i feed produktowy. Na koniec kilka case studies!

Prelekcja II, godz. 15:35

Trafność jako podstawa taniej reklamy.
Mateusz Gołębiowski, Założyciel i CEO, Pryzmat Media.

Trafność rozumiana jako jakość zasobów wykorzystywanych w reklamie, ma ogromny wpływ na jej efektywność i koszt. Na przykładzie Facebook Ads, Google Ads oraz Allegro Ads Mateusz przedstawi w jaki sposób sprzedawać więcej płacąc mniej.

Czego dowiesz się z tej prelekcji:

  • Systemy reklamowe – charakterystyka systemów wraz z przykładami.
  • Lejek sprzedażowy – skrótowe omówienie etapów, przez które reklamodawca musi przeprowadzić klienta przed zakupem.
  • Koszt i konwersja – elementy, które wpływają na cenę kliknięcia i współczynnik konwersji w omawianych systemach.
  • Trafność to podstawa – wspólny czynnik jako generalna zasada pozwalająca zwiększać efektywność reklam.

Prelekcja III, godz. 15:05

Nie takie straszne jak je malują, a bardzo potrzebne. Feminatywy w komunikacji marketingowej.
Magdalena Wójcik, content designerka, Kava.

Feminatywy, czyli żeńskie formy wyrazów, cały czas budzą spore kontrowersje. Większość marek wciąż unika ich jak ognia w swojej komunikacji – wykluczając tym samym sporą część swojej grupy odbiorczej. W swojej prezentacji przedstawię wyniki najnowszych badań na temat feminatywów i zaprezentuję przykłady ich zastosowania w komunikacji wybranych marek.

Czego dowiesz się z tej prelekcji:

  • Czym są feminatywy.
  • Za i przeciw – argumenty przytaczane przez przeciwników używania feminatywów i kontrargumenty wynikające z zasad polszczyzny i historii.
  • Badania – analiza badań przeprowadzonych przez portal pracuj.pl i bank BNP Paribas dotyczących użycia feminatywów.
  • Przykłady komunikacji marketingowej marek, które stosują feminatywy.
  • Komunikacja neutralna płciowo – praktyczne wskazówki, jak pisać teksty neutralne płciowo, które nie wykluczają odbiorczyń.

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji na stronie DIMAQ >

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki