Do grona ekspertów digital w Havas Media Group od stycznia dołączy Łukasz Wiśniewski, który obejmie stanowisko head of DBI i stanie na czele zespołu ekspertów data driven marketingu Data Business Intelligence (DBI). Zastąpi na tym stanowisku Wiolę Ładę-Szewczenko, która odeszła do PZU.
Łukasz to specjalista od komunikacji w środowisku digitalowym, z silnym zapleczem strategicznym i analitycznym, który swoje ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał m.in. w Starcom Mediavest Group (Publicis Media), K2 czy Grupie ZPR Media. Realizował zaawansowane projekty digitalowe dla takich marek jak GlaxoSmithKline (GSK), Nutricia, Carrefour, Honda, Volkswagen, BZ WBK, Getin Bank, PZU, Avon, Samsung, TVN, Heinneken Group, PKN Orlen, TUI czy Levi Strauss.
Zobacz również
Łukasz na stanowisku head of DBI będzie zarządzał zespołem ekspertów, którzy w oparciu o analizy danych i nowe technologie, oferują efektywne strategie data-driven marketingowe. Specjaliści DBI łączą technologie marketingowe ze strategią danych, aby móc dostarczać klientom bieżącą informację o szybkich zmianach zachodzących w obszarze wykorzystania danych i nowościach technologicznych. Korzystając z autorskiego narzędzia „Data Mature Profile” zespół DBI diagnozuje, jak marki mogą zastosować nowe trendy w komunikacji. Największym projektem zespołu jest wdrożenie na rynek globalnego narzędzia Converged, które daje klientom agencji zupełnie nowe możliwości w zakresie przetwarzania danych 1st oraz 3rd party i ich aktywacji w mediach.