Projektantom udało się przełożyć unikalny, wyjątkowo imprezowy charakter produktu na kolorowy, pulsujący koncept graficzny, pełen światła i dźwięku. Zastosowane elementy i motywy podkreślają niezwykłą atmosferę spotkania. Zaproponowany przez Czteryczwarte język wizualny wprowadza klimat najlepszej domówki i nawiązuje do interaktywnej funkcji odklejanej etykiety, umożliwiającej m.in. dostęp do gotowych playlist z muzyką.
Limitowana edycja Wyborowa Party jest już na rynku i cieszy się dużą popularnością: trzymiesięczny wolumen produktu sprzedał się w miesiąc.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta