Powstał serwis lekki, nowoczesny, inspirowany aplikacjami mobilnymi. Strona spełnia założenia informacyjne i promocyjne, prezentując wyczerpujący materiał dotyczący nowego systemu płatności oraz materiały edukacyjne i aktualności o usługach.
W ramach realizacji agencja K2 wyprodukowała i wdrożyła trzy wersje serwisu, przygotowane według najnowszych standardów technologicznych i działające pod większością urządzeń mobilnych dostępnych na rynku. Po wejściu na iko.pkobp.pl/ użytkownik jest automatycznie rozpoznawany i delegowany do odpowiedniej dla jego urządzenia strony (mobile, tablet, pc). Skuteczność wdrożenia serwisów wynika z posiadanej przez Bank, a wdrożonej rok temu przez K2, technologii informatycznej, która stanowi solidną podstawę dla kolejnych rozwiązań.
Zobacz również
Projekt został zrealizowany w ramach stałej współpracy K2 z PKO Bankiem Polskim, która trwa od 2011 roku. W tym czasie firmy wspólnie zrealizowały następujące projekty: portal www.pkobp.pl, projektowanie systemu transakcyjnego SKO sko.pkobp.pl/ oraz serwis PKO OFE.