Kolejny ukłon w stronę Generacji Z: CCC i Sprandi partnerem wydarzenia organizowanego przez Agencję Sold Out

40-tysięczny tłum na warszawskim lotnisku Bemowo oznaczał w sobotę tylko jedno – koncert MATY. CCC i Sprandi byli partnerem tego wydarzenia i przygotowali dla fanów rapera specjalne atrakcje.
O autorze
1 min czytania 2021-10-06

Jesień rozpoczęła się w Warszawie wyjątkowo gorąco. W sobotę na lotnisku Bemowo odbył się jedyny w tym roku koncert MATY promujący drugą solową płytę rapera „Młody Matczak”. Koncert cieszył się ogromnym zainteresowaniem miłośników rapu i zgromadził tłum około 40 tysięcy fanów i fanek Michała Matczaka, którzy na żywo usłyszeli jego największe hity jak „Patoreakcja”, „Papuga” czy „Kiss Cam”. Na scenie pojawili się również goście specjalni: Young Leosia, Quebonafide i Malik Montana.

W tym wyjątkowym wydarzeniu uczestniczyła marka CCC. Na terenie płyty lotniska stanęła specjalna strefa Sprandi, którą odwiedziły tłumy fanów młodego rapera. W strefie Sprandi uczestnicy koncertu mieli okazję stworzyć oryginalne, customizowane T-shirty z logo marki oraz ozdobić obuwie sportowe Sprandi. Dodatkową atrakcją była możliwość wykonania zmywalnych tatuaży.

Całość ozdabiała efektowna scenografia odwzorowująca klimat spotu reklamowego Sprandi Always Right. W charakterystycznym dla kampanii olschoolowym samochodzie zaparkowanym na kalifornijskiej stacji benzynowej odwiedzający mogli wykonać pamiątkowe zdjęcia.

Na spragnionych czekały automaty z wodą Sprandi. Puszki z zimnym napojem były również rozdawane zgromadzonym na płycie lotniska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W wydarzeniu wzięło udział duże grono influencerów i przyjaciół marki Sprandi. Wśród nich znaleźli się Szindy, Iga „Ofelia” Kreft, Baginsky, Jefre I Am, Przekosa, Lena Moonlight, Julie Borawska, Maks Behr czy Jan Wieteska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing