Kolekcja do zadań specjalnych: Vistula DISCOVER YOURSELF

Rafał Rulski i Rafał Jonkisz są ambasadorami najnowszej kolekcji Vistula, łączącej dynamikę
z elegancją. Sztandarowe elementy kolekcji promuje film wykorzystujący technologię 3D i AI.
O autorze
2 min czytania 2023-09-28

Kolekcja Vistula na sezon jesień-zima 2023 łączy funkcjonalność stroju sportowego z elegancją flagowych garniturów, z których marka jest doskonale znana. Aby sprawdzić, jak moda radzi sobie w wymagających warunkach, marka nawiązała współpracę z polskimi sportowcami: Rafałem Jonkiszem, akrobatą, skydiverem (skoczkiem spadochronowym) i influencerem oraz Rafałem Rulskim, polskim mistrzem wyścigów samochodowych i konstruktorem symulatorów do simracingu. Razem pokazują, jak realizują swoje pasje we własnym unikalnym stylu, z modą idealnie wkomponowaną w ich codzienne życie. Kampania i video promujące kolekcję korzystają z technologii 3D i sztucznej inteligencji, podkreślając innowacyjny charakter marki.

Najnowsza kolekcja Vistula łączy wygodę, styl i jakość – wartości, za które klienci cenią markę od wielu lat. Dzięki użyciu tkanin najwyższej jakości, ubrania zapewniają doskonałe dopasowanie oraz funkcjonalność w różnych warunkach – niezależnie od tego, czy mówimy o stroju formalnym, czy codziennym. 

Krawiectwo na miarę współczesnego mężczyzny

Flagowy produkt marki, garnitur, występuje w najnowszej kolekcji w różnych konfiguracjach. Poszczególne elementy umożliwiają indywidualne dopasowanie, dzięki czemu będą leżeć dobrze na każdej sylwetce. Oprócz garniturów i marynarek z wełny wysokoskrętnej, kolekcja zawiera projekty wykorzystujące technologię 3DWOOL i tkaniny stretch. Technologia 3DWOOL, opracowana we Włoszech, łączy najwyższej jakości wełnę z elastanem, tworząc wygodny i sprężysty materiał, który idealnie dopasowuje się do ciała. Tkanina stretch oferuje za to dodatkowy komfort dzięki wyjątkowej elastyczności, gwarantując powrót tkaniny do pierwotnego kształtu. 

– Słowem-kluczem najnowszej kampanii Vistula jest dynamika. Nowocześni mężczyźni potrzebują ubrań, które są ultra-wygodne i podążają za ich każdym ruchem. Jak dobrze sprawdzają się w różnych okolicznościach nasze propozycje, ilustruje spot z udziałem Rafała Jonkisza i Rafała Rulskiego. Stawiamy na nowoczesne tkaniny strech i 3DWOOL które pozwalają na swobodne poruszanie się i pełen komfort noszenia przez cały dzień. Współcześni mężczyźni potrzebują tej funkcjonalności, zarówno w życiu codziennym, jak i w niespodziewanych okolicznościach. Vistula im ją zapewnia – mówi Marta Fryzowska, Wiceprezeska VRG, odpowiedzialna za segment fashion.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W nowej kolekcji Vistula klient znajdzie również różnorodne modele spodni casual, wysokiej jakości koszule w wielu odcieniach, klasyczne t-shirty, jeansy i bluzy, stanowiące bazę dla licznych kombinacji stylizacyjnych. Pojawiają się też niezbędne na jesień golfy z wełny merino oraz kurtki i płaszcze, a także bogaty wybór akcesoriów.

Innowacja i ruch

Vistula pokazuje, że elegancję można łączyć z nowoczesnością. Jest to widoczne nie tylko w poszczególnych produktach, ale także w materiałach promocyjnych marki. Video będące jej częścią wykorzystuje technologię 3D, która była wspierana przez algorytmy sztucznej inteligencji. Animacja została stworzona za pomocą narzędzi proceduralnych do projektowania scen 3D. Wymagało to znacznej pracy technicznej na początkowym etapie procesu, ale za to pozwoliło na eksperymentowanie i innowacyjne rozwiązania wizualne. Współpraca z wysoko wyspecjalizowanymi twórcami z firmy ABRA pozwoliła na prezentację innowacyjności marki i pokazanie jej nowoczesnego charakteru, jednocześnie ukazując dynamikę i funkcjonalność kolekcji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Video oddaje emocje, które towarzyszą każdemu nowemu wyzwaniu – podekscytowanie, energię, zastrzyk adrenaliny – podkreśla Rafał Jonkisz – Chcieliśmy pokazać w nim nie tylko funkcjonalne i wygodne ubrania, ale także swoje pasje. Wierzę, że efekt końcowy spodoba się wszystkim odbiorcom. Dzięki technologii 3D możemy dać widzowi przynajmniej wyobrażenie tego, co tworzy naszą codzienność.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowa kolekcja Vistula dostępna jest na stronie internetowej vistula.pl oraz w salonach marki. Video z kampanii można zobaczyć poniżej.

Ambasadorzy kampanii:

Rafał Jonkisz – pasjonat gimnastyki i akrobatyki artystycznej, egzotycznych podróży i zdrowego stylu życia, który swoimi zainteresowaniami dzieli się z ponad 300 tys. obserwujących na Instagramie. Rafał to mężczyzna, dla którego swoboda ma ogromne znaczenia – w życiu i w modzie.  

Rafał Rulski – polski kierowca wyścigowy, Mistrz Polski w wyścigach samochodowych. Od 2018 roku prowadzi szkołę doskonalenia techniki jazdy oraz konstruuje symulatory do simracingu. Swoimi działaniami pokazuje, że świat rzeczywisty płynnie łączy się z tym wirtualnym, a współczesny człowiek dzięki najnowszym technologiom, może być częścią ich obu.