Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Kolekcja stworzona przez kobiety dla kobiet od The North Face

The North Face wspiera kobiety od ponad 50 lat. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet marka wypuściła wyjątkową serię koszulek oraz toreb, które po raz pierwszy zostały zaprojektowane i wyprodukowane tylko przez kobiety i wyłącznie dla kobiet.
O autorze
1 min czytania 2020-03-09

The North Face wspiera kobiety od ponad 50 lat. Daje im możliwości, by dokonywały zmian na lepsze – począwszy od sponsorowania pierwszej, całkowicie kobiecej wyprawy na Annapurnę w 1978 roku, a skończywszy na wspieraniu Margo Hayes podczas jej zmagań, by stać się pierwszą kobietą w gronie wspinaczy 9a+.

Najnowsza kolekcja z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet to kolejny krok w tym kierunku. Po raz pierwszy w historii marki została ona zaprojektowana i wyprodukowana tylko przez kobiety, wyłącznie dla kobiet.

Linia jest jednym z pierwszych zamówień zrealizowanych w nowej fabryce w Jordanii, która zatrudnia jedynie kobiety. Jej pomysłodawczynią jest Oryana Awaisheh, która zaczynała jako tłumaczka, a teraz pracuje na stanowisku managera zarządzającego w fabryce Jerash Garment Factory. Obecnie fabryka zapewnia ponad 500 nowych stanowisk oraz niezliczone możliwości dla kobiet i ich rodzin.

Portrety niezwykłych kobiet zaangażowanych w tworzenie kolekcji uchwyciła brytyjska fotografka Holly-Marie Cato. W sesji wizerunkowej towarzyszą im także bardziej znane twarze, takie jak choćby Jess Glynn, która po raz pierwszy wystąpiła w roli ambasadorki The North Face.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jess dołączyła do kampanii promującej odkrywczynie i sportsmenki The North Face z całej Europy. Każda z kobiet, będąca dzisiaj muzyczką, artystką, biznesmenką czy sportsmenką musiała przecież przezwyciężyć liczne wyzwania, które napotkała na swojej drodze, podważając na swój sposób status quo. W rolach kobiecych ambasadorek kolekcji znalazły się także mistrzyni świata we freeridzie Marion Haerty, londyńska poszukiwaczka przygód Sofia Jin czy kaskaderka Marie Maroum.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja składa się z t-shirtów w odważnych kolorach IWD oraz dużych materiałowych toreb. Koszulki mają inspirować kobiety do odkrywania. Na ich froncie znajduje się fotografia pochodząca z archiwum parku Yosemite, przedstawiająca odważne kobiety na krawędzi klifu, które wspięły się na niego w długich sukienkach i obcasach.

Marka The North Face z dumą wspiera International Women’s Day. Kolekcja dostępna jest online oraz w wybranych sklepach The North Face.