Kolekcjonerskie bilety na OFF Festival 2020 zaprojektowane przez jednego z headlinerów

Mac DeMarco zaprojektował specjalny kolekcjonerski bilet na tegoroczną edycję OFF Festivalu. Karnety na katowicki festiwal z grafiką przygotowaną przez kanadyjskiego muzyka będą dostępne do 1 marca br. lub do wyczerpania puli.
O autorze
1 min czytania 2020-01-21

Mac DeMarco wystąpi na OFF Festivalu w potrójnej roli. Po pierwsze w niedzielę, 9 sierpnia br., zagra koncert na Scenie Perlage. Po drugie został kuratorem Sceny Eksperymentalnej. Po trzecie wreszcie… zaprojektował kolejconerski bilet tegorocznej edycji OFF Festivalu. Pula wejściówek na festiwal ozdobiona jego grafiką jest ograniczona.

Mac DeMarco to obecnie jedna z najważniejszych postaci indie-rocka. Swoją bezpretensjonalnością Kanadyjczyk przez lata ugruntował sobie silną pozycję na muzycznym rynku. W 2019 roku ukazał się jego najnowszy album „Here Comes The Cowboy”. Mac DeMarco wyreżyserował również teledysky Iggy’ego Popa do utworu „Sonali”.

Na OFF Festival Katowice 2020 zagrają również: Iggy Pop (8 sierpnia, Scena Perlage), Alyona Alyona, Shura, Injury Reserve, Bikini Kill, Piernikowski, Folamour, Lazarus i Tropical Fuck Storm.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

OFF Festival Katowice 2020 odbędzie się w dniach 7-9 sierpnia, tradycyjnie w Dolinie Trzech Stawów. Trzydniowe karnety w cenie 319 zł oraz trzydniowe karnety z polem namiotowym w cenie 409 zł z wyjątkową grafiką przygotowaną przez Maca DeMarco możecie już kupić na: www.off-festival.pl. Przy zakupie należy wybrać opcję dostarczenia „biletu kolekcjonerskiego“.

OFF Festival Katowice od ponad dekady przyciąga na Śląsk gwiazdy i fanów muzyki z całego świata. Festiwal narodził się z potrzeby dzielenia się muzyką, z marzeń, ale i poczucia misji – by łączyć przedstawicieli różnych kultur, środowisk i dyscyplin artystycznych. Stąd obecność w programie OFFa nie tylko muzyki, ale i sztuk wizualnych, literatury czy kina. Wizjonerski program i przyjazna atmosfera festiwalu doceniane są zarówno przez stałych bywalców, jak i media (polecany był m.in. przez „Guardiana”, „Time” i muzyczny serwis Pitchfork) czy branżę – katowicka impreza jest laureatem prestiżowej nagrody European Festival Award dla najlepszego europejskiego festiwalu średniej wielkości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się