O co chodzi? O łazienkową rewolucję, czyli toaletę lub miskę WC pozbawioną kołnierza, inaczej rantu. Producenci chemii regularnie przypominają, co czai się pod rantem miski . Czy rzeczywiście, kołnierz jest potrzebny? Technologicznie, wyprodukowanie takiej miski to nie lada wyzwanie: zlikwidowano kołnierz, który utrzymywał wodę w ryzach i zapobiegał wychlapywaniu. Na polskim rynku opatentowaną technologię Rimfree® jako pierwszą wykorzystała marka Koło. Kołnierze, to przeżytek, a dzięki Rimfree® utrzymanie toalety w czystości jest bardzo proste. Woda spłukująca misę dostaje się do niej ze specjalnie zaprojektowanej dyszy, a następnie jest precyzyjnie rozprowadzana po całym wnętrzu ceramiki. Dzięki takiemu rozwiązaniu, woda nie wylewa się z misy przy spłukiwaniu, a spływa po jej rantach, zapewniając odpowiednią czystość i higienę. Użytkownicy oryginalnych misek Rimfree® mogą na zawsze zapomnieć o kołnierzach.
Na potrzeby kampanii, stworzone zostały kreacje graficzne, które w zabawny sposób informują o zmieniających się trendach i modzie na brak kołnierzy.
Zobacz również
„ Poprzez skojarzenie łatwego i szybkiego zerwania z tradycyjnym kołnierzem, chcemy pokazać innowację, którą każdy może mieć w swoim domu. Nikt wcześniej nie wpadł na to, aby pozbawić miski WC rantu. Byliśmy pierwsi i większość modeli misek WC mamy już dostępnych w technologii Rimfree®. Kampania pokazuje konsumentom nasze innowacyjne rozwiązanie z przymrużeniem oka, ale już zupełnie na poważnie, po prostu łatwo zamienić tradycyjną wiszącą miskę na Rimfree® ” – Justyna Zborowska PR & Advertising Manager Geberit
Kampania wystartowała w sierpniu i będzie prowadzona przede wszystkim w Internecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]