Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Komfort rusza z kampanią reklamową „Satysfakcja” wyprodukowaną przy użyciu technologii 3D i AI

Komfort rusza z kampanią reklamową „Satysfakcja” wyprodukowaną przy użyciu technologii 3D i AI
W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort, oparta o nową platformę komunikacyjną „Satysfakcja”. Wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI) kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.
O autorze
2 min czytania 2024-06-19

Marka Komfort rozpoczął właśnie kampanię reklamową pod hasłem „Satysfakcja”. Nowoczesna platforma kreatywna oraz wykorzystanie rozwiązań produkcyjnych opartych o AI to dla marki sięganie po nieznane. Innowacyjne podejście ma pomóc zbudować zauważalność marki Komfort w kategorii oraz wspierać budowanie świadomości wysokiej jakości jej oferty.

– W Komforcie nieustannie podnosimy jakość oferty i rozwiązań proponowanych klientom, mając na celu ich pełną satysfakcję z doświadczenia zakupowego w naszych sklepach. Postanowiliśmy przełożyć tę ambicję wprost na sposób mówienia o marce w kampanii, a nowoczesne technologie nam to umożliwiły – mówi Konrad Jezierski, Członek Zarządu Sklepów Komfort. S.A.

Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii 3D i AI powstały nieszablonowe, fotorealistyczne spoty wideo, które przyciągają wzrok i zapadają w pamięć. Produkcja teledysku o długości 2,5 minuty, na który składa się 9 reklam z około 120 dynamicznymi ujęciami w 16 unikalnych scenografiach – została w całości zrealizowana w silniku do tworzenia gier Unreal Engine, co pozwoliło na osiągnięcie niespotykanego dotąd realizmu i głębi obrazu.

Scenariusze spotów w zabawny sposób ilustrują wyzwania, z jakimi mierzą się konsumenci stający przed potrzebą remontu lub wyposażenia domu oraz oferują rozwiązania w kategoriach produktowych, w których marka Komfort jest ekspertem takich jak łazienki, podłogi, drzwi czy kuchnie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Remont lub urządzanie wnętrza, w którym mieszkamy to momenty, które często wiążą się z ważnymi zmianami w życiu. Wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu zakupowego w czasie tych zmian, bo rozumiemy wyzwania, przed jakimi stoją i emocje, jakie im mogą towarzyszyć. Dlatego też obietnica, jaką składamy w komunikacji to właśnie uczucie satysfakcji: z dobrych wyborów, z wysokiego standardu obsługi w salonach i sklepie internetowym komfort.pl oraz z najwyższej jakości asortymentu, który mogą u nas kupić, by poczuć się komfortowo w swoim domu. Żeby pokryć w kampanii tak wiele obszarów i kategorii produktowych postanowiliśmy wykorzystać narzędzia usprawniające proces kreatywny i produkcyjny – podkreśla Konrad Jezierski.

AI została wykorzystana w procesie produkcji oraz w kluczowych obszarach wizualnych, takich jak analiza i poprawianie tekstur obiektów, generowanie efektów głębi ostrości, naśladowanie ruchów kamery czy symulacja interakcji światła z obiektami – aby poprawić jakość obrazu i doprowadzić ujęcia 3D do poziomu fotorealistycznego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O kampanii

Platforma kreatywna powstała w wyniku współpracy marki Komfort z agencją reklamową Digitas oraz producentem kreatywnych treści mimo.ooo. Za strategię, planowanie i zakup mediów offline i online odpowiada agencja mediowa Value Media, za kampanie SEM, Paid Social i programmatic, wspierające launch nowej platformy komunikacyjnej – Salestube. Komplementarną obsługą marki w zakresie advocacy – obejmującą działania PR, influencer marketingowe i social media – zajmuje się agencja Labcon.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania podzielona jest na dwie fazy, co pozwala na dynamiczne wprowadzenie nowej komunikacji oraz jej długoterminowe utrzymanie. Działania potrwają od czerwca 2024 do marca 2025 roku.

Zdjęcie główne: mat. pras.