Komiksowy konkurs marki Tiger

Tiger prezentuje – kreatywny koncept, interaktywna forma i atrakcyjne nagrody! Nowy konkurs nawiązuje do spotu „Tiger Mental – na koncentrację w pracy”, którego główną bohaterką jest Wioletta.
O autorze
1 min czytania 2015-06-15

W interaktywnym komiksie Tiger likwiduje „Zamułę” – wroga każdego, kto cierpi z powodu braku koncentracji i spadku formy.

Unikalny, interaktywny komiks pokazuje historię zmagań Tygrysa, który przedostaje się do umysłu Wioletty, by zwalczyć zmorę „Zamułę”, z którą mierzy się bohaterka.  Co dwa dni, przez cały czas trwania komiksowego konkursu, prezentowany będzie jeden epizod z przygód Tigera. Użytkownicy Twittera będą mogli za pomocą hashtagów decydować o poczynaniach Tygrysa. Razem z kolejną częścią komiksu, przedstawiane będą dwie możliwe ścieżki dalszego rozwoju akcji. Użytkownicy za pomocą # będą mogli wybrać tę ścieżkę, którą według nich powinien ruszyć Tiger. Wszystkie głosy i uzasadnienia będą zbierane poprzez Twittera, a w oparciu o nie kontynuowana będzie fabuła. Najbardziej inspirujące wypowiedzi, które szczególnie zwrócą uwagę jury zostaną wyróżnione i nagrodzone. Wśród konkursowych nagród są dziesiątki atrakcyjnych gadżetów, m.in.:  dron, kindle, power banki, tygrysie Ray Bany, air maxy i spore zapasy Tiger Mental.

Komiksowy konkurs rozgrywa się na dedykowanej podstronie serwisu Tigera, gdzie prezentowane będą: dotychczasowy przebieg fabuły, poszczególne epizody i alternatywne propozycje kolejnych wątków. Dodatkowo, co drugi dzień, w nawiązaniu do komiksu, w kanałach social media (FB, Instagram) publikowane będą specjalne zadania dla użytkowników.

Start konkursu: czerwiec 2015 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapraszamy do udziału w konkursie.

Agencja odpowiedzialna za opracowanie konkursu: Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się