W interaktywnym komiksie Tiger likwiduje „Zamułę” – wroga każdego, kto cierpi z powodu braku koncentracji i spadku formy.
Unikalny, interaktywny komiks pokazuje historię zmagań Tygrysa, który przedostaje się do umysłu Wioletty, by zwalczyć zmorę „Zamułę”, z którą mierzy się bohaterka. Co dwa dni, przez cały czas trwania komiksowego konkursu, prezentowany będzie jeden epizod z przygód Tigera. Użytkownicy Twittera będą mogli za pomocą hashtagów decydować o poczynaniach Tygrysa. Razem z kolejną częścią komiksu, przedstawiane będą dwie możliwe ścieżki dalszego rozwoju akcji. Użytkownicy za pomocą # będą mogli wybrać tę ścieżkę, którą według nich powinien ruszyć Tiger. Wszystkie głosy i uzasadnienia będą zbierane poprzez Twittera, a w oparciu o nie kontynuowana będzie fabuła. Najbardziej inspirujące wypowiedzi, które szczególnie zwrócą uwagę jury zostaną wyróżnione i nagrodzone. Wśród konkursowych nagród są dziesiątki atrakcyjnych gadżetów, m.in.: dron, kindle, power banki, tygrysie Ray Bany, air maxy i spore zapasy Tiger Mental.
Zobacz również
Komiksowy konkurs rozgrywa się na dedykowanej podstronie serwisu Tigera, gdzie prezentowane będą: dotychczasowy przebieg fabuły, poszczególne epizody i alternatywne propozycje kolejnych wątków. Dodatkowo, co drugi dzień, w nawiązaniu do komiksu, w kanałach social media (FB, Instagram) publikowane będą specjalne zadania dla użytkowników.
Start konkursu: czerwiec 2015 r.
Zapraszamy do udziału w konkursie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja odpowiedzialna za opracowanie konkursu: Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
Słuchaj podcastu NowyMarketing