Komitet Organizacyjny Effie od lat współtworzą dyrektorzy zarządzający, stratedzy agencji członkowskich Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku, znaleźli się w nim przedstawiciele:
- GroupM – Izabela Albrychiewicz, CEO
- VMLY&R Poland – Michał Banaszewski, chief business officer, partner
- One Eleven – Tomek Bartnik, partner i współwłaściciel/strateg
- Gameset – Piotr Bombol, chief strategy officer
- DDB – Jakub Eichelberger, członek zarządu, deputy managing director
- Wavemaker – Paweł Gala, CEO
- Publicis Groupe – Marek Gargała, board member
- Synergion – Michał Kociankowski, dyrektor zarządzający
- Starcom – Magda Kolenkiewicz, general manager
- Mediabrands – Justyna Mazur, chief client relations officer
- BBDO – Radek Miklaszewski, business development director
- Isobar – Krzysztof Mocek, CEO
- PZL – Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający
- 2012 Agency – Barbara Niedziela, strategy director
- Value Media – Rafał Wachnik, chief strategy officer
- Havas Media Group – Małgorzata Węgierek, CEO
Więcej o Komitecie Organizacyjnym znajduje się na stronie.
Zobacz również
Zadaniem Komitetu będzie odzwierciedlenie zmian i trendów rynkowych w kolejnej edycji projektu.
– Wszyscy jesteśmy zgodni, co do potrzeby przeformatowania niektórych kategorii konkursowych oraz utworzenia nowych. Ostatni rok zmienił niemal wszystko, jeśli chodzi o komunikację marek, począwszy od wartości w przekazach, po kanały komunikacji. Przesunięcie osi działań marketingowych w kierunku e-commerce, skupienie celu marek na pogłębianiu relacji społeczno-biznesowych czy w końcu rozwój komunikacji z pokoleniem Z, to tendencje, które znacząco wpłynęły na strategie komunikacji w firmach w 2020 roku. Chcemy znaleźć odpowiednie miejsce dla takich kampanii w edycji Effie Awards 2021 – podkreśliła Izabela Albrychiewicz CEO GroupM.
Jednym z kluczowych zadań komitetu będzie także powołanie jury Effie 2021, które w tym roku będzie oceniało projekty, kampanie i rozwiązania biznesowe zrealizowane w Polsce w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2021 r.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Start 22. Edycji Effie Awards planowany jest na początek maja br. Przesyłanie zgłoszeń będzie możliwe w czterech wyznaczonych terminach:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- I termin: 04.05 – 24.05 (do godz.17:00 włącznie)
- II termin: 24.05 (od godz.17:01) – 14.06 (do godz.17:00 włącznie)
- III termin: 14.06 (od godz.17:01) – 05.07 (do godz.17:00 włącznie)
- IV termin: 05.07 (od godz. 17:01) – 19.07 (do godz. 17:00 włącznie)
Więcej szczegółów wkrótce na https://awards.effie.pl/