Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Komitet Organizacyjny Effie Awards 2021 rozpoczął pracę

16-osobowy Komitet Effie Awards rozpoczął pracę nad 22. edycją konkursu poświęconego efektywności marketingowej.
O autorze
1 min czytania 2021-02-18

Komitet Organizacyjny Effie od lat współtworzą dyrektorzy zarządzający, stratedzy agencji członkowskich Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku, znaleźli się w nim przedstawiciele:

  • GroupM – Izabela Albrychiewicz, CEO
  • VMLY&R Poland – Michał Banaszewski, chief business officer, partner
  • One Eleven – Tomek Bartnik, partner i współwłaściciel/strateg
  • Gameset – Piotr Bombol, chief strategy officer
  • DDB – Jakub Eichelberger, członek zarządu, deputy managing director
  • Wavemaker – Paweł Gala, CEO
  • Publicis Groupe – Marek Gargała, board member
  • Synergion – Michał Kociankowski, dyrektor zarządzający
  • Starcom – Magda Kolenkiewicz, general manager
  • Mediabrands – Justyna Mazur, chief client relations officer
  • BBDO – Radek Miklaszewski, business development director
  • Isobar – Krzysztof Mocek, CEO
  • PZL – Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający
  • 2012 Agency – Barbara Niedziela, strategy director
  • Value Media – Rafał Wachnik, chief strategy officer
  • Havas Media Group – Małgorzata Węgierek, CEO

Więcej o Komitecie Organizacyjnym znajduje się na stronie.  

Zadaniem Komitetu będzie odzwierciedlenie zmian i trendów rynkowych w kolejnej edycji projektu. 

– Wszyscy jesteśmy zgodni, co do potrzeby przeformatowania niektórych kategorii konkursowych oraz utworzenia nowych. Ostatni rok zmienił niemal wszystko, jeśli chodzi o komunikację marek, począwszy od wartości w przekazach, po kanały komunikacji. Przesunięcie osi działań marketingowych w kierunku e-commerce, skupienie celu marek na pogłębianiu relacji społeczno-biznesowych czy w końcu rozwój komunikacji z pokoleniem Z, to tendencje, które znacząco wpłynęły na strategie komunikacji w firmach w 2020 roku. Chcemy znaleźć odpowiednie miejsce dla takich kampanii w edycji Effie Awards 2021 – podkreśliła Izabela Albrychiewicz CEO GroupM.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednym z kluczowych zadań komitetu będzie także powołanie jury Effie 2021, które w tym roku będzie oceniało projekty, kampanie i rozwiązania biznesowe zrealizowane w Polsce w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2021 r.

Start 22. Edycji Effie Awards planowany jest na początek maja br. Przesyłanie zgłoszeń będzie możliwe w czterech wyznaczonych terminach:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • I termin:  04.05 – 24.05 (do godz.17:00 włącznie)
  • II termin: 24.05 (od godz.17:01) – 14.06 (do godz.17:00 włącznie)
  • III termin: 14.06 (od godz.17:01) – 05.07 (do godz.17:00 włącznie) 
  • IV termin: 05.07 (od godz. 17:01) – 19.07 (do godz. 17:00 włącznie)

Więcej szczegółów wkrótce na https://awards.effie.pl/ 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się