Kompan.pl laureatem w konkursie Google

Firma kompan.pl została nagrodzona przez Google w konkursie Ready to Rock - Rock The World. W konkursie wyróżniono firmy, które w drugim kwartale 2015 roku osiągnęły największą dynamikę wzrostu.
O autorze
1 min czytania 2015-08-27

Kompan.pl to certyfikowany Partner Google. Program zrzesza agencje, które efektywnie wykorzystują wiedzę ekspercką w zakresie realizacji kampanii. Ponadto partnerstwo w programie daje możliwość uczestnictwa w wielu konkursach, a ostatnim jest Ready To Rock – Rock The World.

Nagrodą w konkursie jest m.in. wyjazd na szczyt marketingowy Google w Mountain View.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyróżnienia, bo to przede wszystkim dowód na to, że efektywnie spełniamy wymagania dotyczące wiedzy eksperckiej i jakości prowadzonych przez nas usług w marketingu wyszukiwarkowym. Tym bardziej nam miło, że wyróżnienie przypada na naszą przeszło 10-letnią współpracę z Google – mówi Mateusz Ostachowski, dyrektor sprzedaży w firmie kompan.pl.

Uczestnictwo w szczycie marketingowym Google to nie tylko możliwość przyjrzenia się jak pracują światowi eksperci w dziedzinie marketingu internetowego, ale też możliwość pozyskania eksperckiej wiedzy, dzięki której będziemy mogli jeszcze efektywniej realizować cele i założenia naszych klientów – dodaje Ostachowski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kompan.pl to jedna z najszybciej rozwijających się firm specjalizujących się w marketingu wyszukiwarkowym. Jedną z głównych usług, które oferuje są kampanie AdWords i pozycjonowanie – już od blisko 11 lat dba o pozycje swoich klientów. Firma doradcza Deloitte trzykrotnie sklasyfikowała firmę kompan.pl na trzecim miejscu wśród najdynamiczniej rozwijających się firm w Europie Centralnej.

Po konkursie Ready To Rock – Rock The World kompan.pl zapowiada udział w kolejnym: Ready To Rock – Live and Loud, w ramach którego Google będzie wyróżniał firmy m.in. za zwiększanie swoich kompetencji poprzez realizację nowych projektów z zakresu AdWords dla nowych klientów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się