Na zdjęciu: od lewej – Michał Szczerba, brand manager Żubr, Tycjan Lewandowski, brand director Tyskie i Żubr, Kamila Sucharzewska, junior brand manager Żubr i Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.
Fundusz Żubra za powiększanie Biebrzańskiego Parku Narodowego zdobył 4 miecze – 1 złoty w kategorii Communication of the Year wyprzedzając 70 nominowanych kampanii, 2 złote miecze w kategoriach Komunikacji PR i 1 brązowy w kategorii Komunikacji Strategicznej. Do marki Tyskie za inicjatywę: Najman i Stanowski przechodzą na Ty oraz Newsweek i Sieci trafiło łącznie 7 mieczy – 2 złote, 3 srebrne oraz 2 brązowe. Kompania Piwowarska została Reklamodawcą Roku.
Zobacz również
Te nagrody są dowodem na to, że to co robią nasze marki jest wyjątkowe i słuszne. Żubr zawsze stoi na straży puszczy i nie zaprzestaje działań w celu ratowania i ochrony przyrody, a marka Tyskie dba o pozytywne relacje bez względu na poglądy. Cieszymy się, że doceniają to nie tylko konsumenci, ale też branża. KTR to ważny dla nas konkurs bo wiemy, że Return On Idea (ROI) jest dziś bardzo niedoceniane – skomentował Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie i Żubr.
Na gali KTR i Innovation 2021 przyznano łącznie 164 nagrody: 34 złote, 57 srebrnych i 73 brązowe. 53 nagrody wręczono w konkursie Innovation, w tym 7 złotych, 19 srebrnych i 27 brązowych.
Konkurs Klubu Twórców Reklamy docenia kreatywność, odwagę twórczą, wyrazistą komunikację, idee przełamujące konwencję i aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Najlepsze prace wybierane są w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Tegorocznych zwycięzców ogłoszono 26 listopada br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing