Po raz 14-ty producent piwa pojawił się w jedynym zestawieniu polskich przedsiębiorstw, wyróżniających się działalnością biznesową w obszarze CSR. Wysokie, czwarte miejsce w zestawieniu branżowym oraz siódme w klasyfikacji generalnej tegorocznej edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, potwierdza skuteczność Kompanii Piwowarskiej w realizacji celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Oznacza to podejmowanie przez firmę w praktyce inicjatyw w trosce o środowisko naturalne, społeczeństwo i otoczenie biznesowe, edukację konsumentów, promocję zachowań etycznych i rozwijanie różnorodności w miejscu pracy. Producent piwa ma ambicję realizować je przy jednoczesnym wkładzie w realizację 13-tu z 17-tu celów „Agendy 2030” ONZ.
– Znaleźć się w tym rankingu na wysokich pozycjach jest dla nas nie tylko ogromnym wyróżnieniem, czy powodem do dumy, ale przed wszystkim to zobowiązanie do dalszej pracy. Zdajemy sobie sprawę, że utrzymanie pozycji w tak prestiżowym zestawieniu jest sporym wyzwaniem, zwłaszcza, że poprzeczka jest z roku na rok coraz wyższa. Jednak jesteśmy przekonani, że w tak dynamicznie zmieniającym się świecie, zwłaszcza w ostatnim okresie, odpowiedzialność i zrównoważony rozwój pozostają kluczową wartością i w myśl tej idei konsekwentnie prowadzimy swój biznes – skomentowała Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej.
Zobacz również
Ranking umożliwia porównanie wyników w poszczególnych obszarach CSR pomiędzy firmami, a także jest cennym narzędziem ułatwiającym porządkowanie i rozwój strategii odpowiedzialności biznesu. W tym roku do ROF zgłosiły się 74 firmy. Z czego 68 przedsiębiorstw zakwalifikowało się do niego, a na czele znalazły się BNP Paribas Bank Polska oraz ING Bank Śląski.
Ranking Odpowiedzialnych Firm to jedyne zestawienie firm działających w Polsce ocenianych pod kątem jakości zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR) od 2007 roku. Partnerem ROF 2020 jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Partnerem merytorycznym odpowiedzialnym za przegląd odpowiedzi jest Deloitte, zaś partnerem medialnym jest Dziennik Gazeta Prawna. Bank Gospodarstwa Krajowego jest partnerem konkursu Startupów Pozytywnego Wpływu. Partnerem technologicznym ROF jest SMART CSR. Autorami zestawienia są profesor Bolesław Rok z Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu Akademii Leona Koźmińskiego oraz Jarosław Horodecki, redaktor.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell