W kampanii poza przedstawieniem korzyści z posiadania ubezpieczenia assistance podkreślono przede wszystkim unikatową na rynku ubezpieczeniowym usługę fachowego sprawdzenia używanego auta przed jego zakupem, a także atrakcyjne zniżki.
W kampanii kładziemy akcent na kompleksowość ochrony, jaką PZU oferuje swoim klientom, szybki proces obsługi szkody oraz korzystne oferty cenowe. Chcemy przekazać, że nasi klienci mogą liczyć na naszą pomoc w każdej kryzysowej sytuacji na drodze – mówi Michał Lutostański, dyrektor Biura Marketingu PZU.
Zobacz również
PZU w swojej akcji promuje ubezpieczenia komunikacyjne zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W przypadku właścicieli samochodów osobowych zwraca uwagę przede wszystkim na nową usługę na rynku – profesjonalne sprawdzenia używanego auta przed jego zakupem. W przypadku, gdy ubezpieczony samochód uległ wypadkowi, PZU wykonał usługę, a właściciel zdecyduje się na zakup innego samochodu na rynku wtórnym, w ramach ubezpieczenia assistance w wariancie Super może skorzystać z weryfikacji jego stanu technicznego przez eksperta. To nowość na polskim rynku ubezpieczeniowym. Ubezpieczyciel w swojej kampanii pokazuje także atrakcyjne oferty cenowe, m.in. pakiet ubezpieczeń OC, AC, NNW i PZU Pomoc w Drodze w wariancie Super płatny w abonamencie już od 75 zł miesięcznie.
Naszym celem jest zwiększenie świadomości oferty PZU i zachęcenie klientów do jej sprawdzenia. Aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców, zaplanowaliśmy działania zarówno w telewizji ogólnopolskiej, radiu, jak i Internecie – dodaje Michał Lutostański.
Częścią ogólnopolskiej kampanii jest także promocja oferty ubezpieczeń komunikacyjnych dla MŚP – właścicieli małych i średnich firm transportowych i logistycznych i przewoźników. W tym przypadku ubezpieczyciel także postawił na komunikowanie nowości w ofercie, jaką jest usługa holowania sprawnej przyczepy lub naczepy, jeśli ubezpieczony pojazd ulegnie awarii, zostanie skradziony czy uszkodzony w wypadku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampania potrwa do 28 kwietnia. Kreacje przygotowała agencja If Nation, za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Dynamo Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma BIS. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja na profilach Grupy PZU w mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing