TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Komputronik i Sales&More z nominacją do Drum Awards 2023

Kampania „Radość z technologii” ponownie zauważona przez specjalistów z branży marketingowej. Komputronik wraz z agencją Sales&More otrzymał właśnie nominację do międzynarodowych nagród Drum Awards 2023 za działania kierowane do entuzjastów technologii. To już kolejne wyróżnienie dla tej kampanii.
O autorze
1 min czytania 2023-10-27

Komputronik jest jedyną polską firmą wytypowaną do tegorocznych Drum Awards. Znalazł się więc wśród takich nominowanych marek jak VISA, SkyShowtime czy Tommy Hilfiger.

Kampania Komputronik pod tytułem „Radość z technologii”, była adresowana głównie do użytkowników w wieku 15–24 lat, nie wykluczając jednocześnie swojej grupy celowej w wieku 25–44 lata. Komputronik koncentrował się na dotarciu do generacji C, która świetnie orientuje się w technologii, bo jest z nią w kontakcie przez cały czas. Komputronik tworzył kreatywne profile na Tinderze i mocno angażował odbiorców w mediach społecznościowych.

„Ciągle poszukujemy nowych sposobów na rozmowę o technologii z naszymi klientami. Jesteśmy w tym autentyczni, bo sami na co dzień odczuwamy radość z technologii. Cieszymy się, że promowanie tej pozytywnej idei i to w tak innowacyjny sposób, jest zauważane przez specjalistów także poza Polską” – mówi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor Marketingu i PR Grupy Komputronik.

Działania, które podlegały ocenie jury, dotyczyły płatnych kampanii na mediach społecznościowych, stąd nominacja w kategorii Digital Advertising: Paid Social. Komputronik realizował w ramach kampanii między innymi udane współprace influencerskie oraz Live shoppingi i Kalendarz adwentowy w serwisie ogłoszeniowym. Te właśnie działania realizowane były z agencją Sales&More.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Drum Awards to ponad 750 jurorów, będących ekspertami w branży marketingowej oraz nominacje z ponad pięćdziesięciu krajów” – czytamy na stronie Drum Awards.

Ogłoszenie zwycięzców we wszystkich kategoriach ma odbywać się w czasie The Drum Awards Festival 2023 w Londynie w dniach 27 listopada do 7 grudnia 2023.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Drum Awards to globalny program, którego celem jest identyfikacja najlepszych praktyk, firm i ludzi w branży marketingowej. Godne naśladowania, wybrane przykłady pokazywane są potem jako wzorcowe case-study.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się