Komputronik jest jedyną polską firmą wytypowaną do tegorocznych Drum Awards. Znalazł się więc wśród takich nominowanych marek jak VISA, SkyShowtime czy Tommy Hilfiger.
Kampania Komputronik pod tytułem „Radość z technologii”, była adresowana głównie do użytkowników w wieku 15–24 lat, nie wykluczając jednocześnie swojej grupy celowej w wieku 25–44 lata. Komputronik koncentrował się na dotarciu do generacji C, która świetnie orientuje się w technologii, bo jest z nią w kontakcie przez cały czas. Komputronik tworzył kreatywne profile na Tinderze i mocno angażował odbiorców w mediach społecznościowych.
Zobacz również
„Ciągle poszukujemy nowych sposobów na rozmowę o technologii z naszymi klientami. Jesteśmy w tym autentyczni, bo sami na co dzień odczuwamy radość z technologii. Cieszymy się, że promowanie tej pozytywnej idei i to w tak innowacyjny sposób, jest zauważane przez specjalistów także poza Polską” – mówi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor Marketingu i PR Grupy Komputronik.
Działania, które podlegały ocenie jury, dotyczyły płatnych kampanii na mediach społecznościowych, stąd nominacja w kategorii Digital Advertising: Paid Social. Komputronik realizował w ramach kampanii między innymi udane współprace influencerskie oraz Live shoppingi i Kalendarz adwentowy w serwisie ogłoszeniowym. Te właśnie działania realizowane były z agencją Sales&More.
„Drum Awards to ponad 750 jurorów, będących ekspertami w branży marketingowej oraz nominacje z ponad pięćdziesięciu krajów” – czytamy na stronie Drum Awards.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ogłoszenie zwycięzców we wszystkich kategoriach ma odbywać się w czasie The Drum Awards Festival 2023 w Londynie w dniach 27 listopada do 7 grudnia 2023.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Drum Awards to globalny program, którego celem jest identyfikacja najlepszych praktyk, firm i ludzi w branży marketingowej. Godne naśladowania, wybrane przykłady pokazywane są potem jako wzorcowe case-study.