– Nadrzędnym celem powołania Rady Omnichannel jest multidyscyplinarne i sprawne podejmowanie kluczowych decyzji mających wpływ na kształt sprzedaży oraz działania marketingowe Grupy Komputronik. Skład Rady pozwala na kompetentne i sprawne reagowanie na potrzeby rynku i dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe – komentuje Wojciech Buczkowski, prezes zarządu firmy Komputronik.
W skład Rady wchodzą dyrektorzy kluczowych departamentów: Bernard Bocian – dyrektor departamentu sprzedaży detalicznej, Karolina Pietz Drapińska – dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik, Sławomir Komiński – dyrektor zarządzający sprzedażą digital commerce Grupy Komputronik, Marzena Sawicka-Szparag – dyrektor działu sprzedaży do partnerów handlowych oraz Marcin Mordak – od niedawna dyrektor działu sprzedaży usług w Komputronik.
Zobacz również
Od 1-go lipca w strukturach firmy nastąpiły także zmiany personalne. Karolina Pietz Drapińska została dyrektorem marketingu i PR całej Grupy Komputronik (wcześniej zajmowała stanowisko dyrektora marketingu Komputronik S.A.). Będzie odpowiedzialna za wszystkie działania marketingowe Grupy, w tym za komunikację kierowaną do klientów detalicznych, hurtowych, biznesowych oraz aktywności marketingowe marek własnych.
Zdecydowano też o połączeniu sił i integracji funkcji HR na poziomie Grupy Komputronik. Dział Rozwoju Zasobów Ludzkich i Organizacji (HR) kierowany przez Lilianę Lisiecką-Ploch będzie realizował funkcje HR i wspierał spółki Grupy, m.in.: w obszarach rekrutacji i onboardingu, szkoleń i rozwoju, budowania wizerunku pracodawcy i zaangażowania pracowników.
Nowo powołane stanowisko dyrektora zarządzającego sprzedażą digital commerce Grupy Komputronik objął Sławomir Komiński, który wcześniej kierował Działem Sprzedaży Omnichannel. W ramach zadań będzie odpowiedzialny za rozwój potencjału kanałów digital wszystkich spółek Grupy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing