Obejmując stanowisko rzecznik prasowej i szefowej PR polskiego oddziału Microsoft, Anna Klimczuk będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji marki na rynku polskim, zarówno od strony biznesowej, związanej z chmurą obliczeniową, sztuczną inteligencją i transformacją biznesu, jak i usługami oraz produktami dla konsumentów.
Joanna Frąckowiak będzie odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji w obszarze B2B dla całego regionu Azji, obejmującego 20 rynków w tym kraje takie jak Australia, Chiny, Indie i Japonia. W nowej roli, we współpracy z centralą Microsoft Corporation w Redmond oraz oddziałami Microsoft w całym regionie będzie tworzyć i koordynować kampanie skierowane do klientów biznesowych, instytucjonalnych oraz partnerów firmy.
Zobacz również
Joanna Frąckowiak
– Gratuluję obu koleżankom rozwoju i awansu. Cieszę się też bardzo, że Polka została doceniona na drugim końcu świata i będzie miała możliwość dalszego rozwoju w tak dynamicznym i ciekawym otoczeniu biznesowym, jakim jest Azja. Różnorodność płci ma ogromne znaczenie, zwłaszcza w branży technologii. Nie dotyczy ona tylko stanowisk stricte technicznych, ale budowania kultury firmy w jej pełnym wymiarze. To właśnie ona, obok inkluzywności jest jednym z podstawowych filarów Microsoft – mówi Aniela Hejnowska, Dyrektor Marketingu i Operacji w Microsoft.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Anna Klimczuk pracuje w komunikacji Microsoft od 9 lat, odpowiadając m.in. za współpracę z sektorem największych przedsiębiorstw, edukacją, organizacjami pożytku publicznego czy jednostkami administracji publicznej. Jest absolwentką Politologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych z Public Relations także na tej uczelni. Prywatnie jej największą pasją są konie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Joanna Frąckowiak jest związana z PR-em Microsoft od 15 lat, z czego przez ostatnie 5 lat odpowiadała za strategię komunikacji Microsoft w Polsce oraz jej kompleksową realizację, we współpracy z klientami i partnerami. Jest absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Marketing i Zarządzanie. Posiada też dyplom brytyjskiego Chartered Institute of Public Relations. Jej największą pasją są podróże oraz szeroko pojęte kuchnie świata, w tym oczywiście smaki Azji.
na zdjęciu głównym: Anna Klimczuk