Spółka K+ Group w ramach Grupy Komunikacja Plus odpowiada za integrację kompetencji PR, mediowych, kreatywnych oraz badawczych tj. oferty spółek K+PR, Proomni, Follow Vision i Insight Lab. Michał Olbrychowski, jako COO, będzie odpowiadał bezpośrednio za budowę zintegrowanej oferty grupy, promocję, pozyskiwanie klientów oraz wzmacnianie standardów obsługi projektów.
Anna Simon po awansie będzie odpowiedzialna nie tylko za dalszy rozwój zespołów specjalistycznych agencji i poszerzanie portfolio projektów, ale także za wzmacnianie pozycji biznesowej spółki Komunikacja Plus PR na rynku i jeszcze większą integrację usług PR z pozostałymi kompetencjami grupy.
Zobacz również
– Komunikacja Plus to unikatowy na rynku przykład agencji, która na przestrzeni ostatnich lat w oparciu o mocny, strategiczny fundament, rozbudowuje zintegrowaną ofertę marketingową. Widać w tym spójny, odrębny koncept biznesowy, który w oparciu o własny pomysł rozwija portfolio usług i klientów. Cieszę się, że będę mógł uczestniczyć w strategicznym rozwoju tej koncepcji – Michał Olbrychowski, COO K+Group.
Michał Olbrychowski to menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w usługach doradczych z obszaru komunikacji PR i marketingowej. Przez ostatnie blisko 5 lat kierował agencją Ogilvy PR Polska (wcześniej pod nazwą Cohn & Wolfe Poland), należącą do międzynarodowego koncernu WPP. Wcześniej m.in. rozwijał kompetencje Communications Consulting w Deloitte oraz pełnił rolę dyrektora zarządzającego w agencji Havas PR Warsaw. Jest wykładowcą i jurorem w konkursach branżowych. W przeszłości pełnił funkcję wiceprezesa Związku Firm PR.
Anna Simon z branżą PR jest związana od 2007 roku. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie wizerunkowym, PR korporacyjnym, realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. W Komunikacji Plus od 2021 roku odpowiada za linię biznesową PR, rozwijając w strukturach agencji trzy działy merytoryczne: Brand PR, Corporate PR i Social Media. Pełni funkcję wiceprezes Zarządu Firm PR, odpowiadając za szereg inicjatyw branżowych, m.in. konkurs Next Gen of PR. Wykładowca akademicki, autorka publikacji z obszaru CSR, zrównoważonego rozwoju i etyki biznesu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Konsekwentnie realizujemy strategię biznesową, opartą o integrację ośmiu głównych kompetencji w obszarze komunikacji i marketingu. Wierzę, że to jest to moment, w którym naszą ekspertyzę warto wzmocnić perspektywą menedżera z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu różnymi podmiotami i głębokim zrozumieniem procesów marketingu zintegrowanego – mówi Tomasz Alberski, managing partner GK+.
Słuchaj podcastu NowyMarketing