Jakie działania podjąć w celu dostosowania strategii marketingowej do zmieniających się trendów na rynku reklamowym? Jak nie pozostać w tyle za konkurencją i wykorzystywać nowe możliwości, jakie niosą ze sobą nowoczesne formy reklamowe?
Internet Standard zaprasza na najważniejsze w tym roku wydarzenie branży reklamowej – konferencję AdStandard 2013, na której uzyskacie Państwo odpowiedzi na powyższe pytania. Spotkanie odbędzie się w dniach 7-8 marca 2013 r. w Courtyard by Marriot w Warszawie. Konferencja poświęcona jest najnowszym trendom na rynku reklamy internetowej a jej uczestnicy poznają realia prowadzenia działań reklamowych ze strony reklamodawcy, mediów, agencji i odbiorców.
Zobacz również
W programie m.in.:
- Przegląd rynku reklamowego, trendy w marketingu i badania mediów
- Reklama w Social Media
- Wykorzystanie rich media w reklamie mobilnej
- Najlepsze case studies kampanii SEM/SEO
- Nowe Technologie: Digital Out of Home, ambient, Augmented Reality
- Marketing Automation – lead generation, zarządzanie bazami danych
- Sposoby aktywizacji sprzedaży dzięki reklamie
- Retargeting: CPA – precyzyjne targetowanie, real time bidding
Na konferencji gościć będziemy największe autorytetu branży reklamowej, m.in.:
- Andrzej Furtak – Agency Product Consultant ,YouTube
- Marcin Siekierski – SEM Director ,K2 Search
- Marcin Renduda – Dyrektor sprzedaży, IDG Poland S.A.
- Zbigniew Nowicki – Managing Director, Bluerank
- Tadeusz Żórawski – Prezes, Universal McCann
- Maciej Kossowski – CSO, Członek Zarządu, Grupa Onet.pl S.A.
Konferencja skierowana jest przede wszystkim do właścicieli firm i członków zarządów, dyrektorów, specjalistów ds. marketingu i sprzedaży, media planerów oraz brand managerów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Koszt uczestnictwa w konferencji to 990 zł + 23% VAT przy rejestracji do 31.01.2013 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W cenie uczestnik otrzymuje pakiet bonusów o wartości 872 zł !
Szczegóły konferencji: www.adstandard.pl/ads13
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.