TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Konferencja AdStandard 2013, 7-8 marca w Warszawie

W obecnym momencie nowoczesne kanały komunikacji z klientem zaczynają coraz bardziej wypierać tradycyjne formy reklamowe. Z roku na rok sukcesywnie rosną wydatki przeznaczone na reklamę internetową kosztem reklamy telewizyjnej czy prasowej.
O autorze
1 min czytania 2013-01-23

Jakie działania podjąć w celu dostosowania strategii marketingowej do zmieniających się trendów na rynku reklamowym? Jak nie pozostać w tyle za konkurencją i wykorzystywać nowe możliwości, jakie niosą ze sobą nowoczesne formy reklamowe?

Internet Standard zaprasza na najważniejsze w tym roku wydarzenie branży reklamowej – konferencję AdStandard 2013, na której uzyskacie Państwo odpowiedzi na powyższe pytania. Spotkanie odbędzie się w dniach 7-8 marca 2013 r. w Courtyard by Marriot w Warszawie. Konferencja poświęcona jest najnowszym trendom na rynku reklamy internetowej a jej uczestnicy poznają realia prowadzenia działań reklamowych ze strony reklamodawcy, mediów, agencji i odbiorców. 

W programie m.in.:

  • Przegląd rynku reklamowego, trendy w marketingu i badania mediów
  • Reklama w Social Media
  • Wykorzystanie rich media w reklamie mobilnej
  • Najlepsze case studies kampanii SEM/SEO
  • Nowe Technologie: Digital Out of Home, ambient, Augmented Reality
  • Marketing Automation – lead generation, zarządzanie bazami danych
  • Sposoby aktywizacji sprzedaży dzięki reklamie
  • Retargeting: CPA – precyzyjne targetowanie, real time bidding

Na konferencji gościć będziemy największe autorytetu branży reklamowej, m.in.:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Andrzej  Furtak – Agency Product Consultant ,YouTube
  • Marcin Siekierski – SEM Director ,K2 Search
  • Marcin Renduda – Dyrektor sprzedaży, IDG Poland S.A.
  • Zbigniew Nowicki – Managing Director, Bluerank
  • Tadeusz Żórawski – Prezes, Universal McCann
  • Maciej Kossowski – CSO, Członek Zarządu, Grupa Onet.pl S.A.

Konferencja skierowana jest przede wszystkim do właścicieli firm i członków zarządów, dyrektorów, specjalistów ds. marketingu i sprzedaży, media planerów oraz brand managerów.

Koszt uczestnictwa  w konferencji  to 990 zł + 23% VAT przy rejestracji do 31.01.2013 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W cenie uczestnik otrzymuje pakiet bonusów o wartości 872 zł !

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szczegóły konferencji: www.adstandard.pl/ads13

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.