fot. Apple
Prezentacja rozpoczęła się od pokazania nowego Apple Watch Series 9. Apple podkreślało, że jest to wyjątkowa seria zegarków, ponieważ pierwszy raz w historii marki stworzono produkt neutralny węglowo. Apple Watch zyskał także nowy układ zwiększający jego wydajność. Wprowadzono również dodatkowy gest dwukrotnego stuknięcia kciukiem oraz palcem wskazującym czy jaśniejszy rozświetlacz. Design nie uległ szczególnej zmianie.
Zobacz również
fot. Apple
Podczas konferencji wspomniano o planie Apple 2030, który zakłada, że firma do 2030 roku osiągnie neutralność węglową we wszystkich obszarach działalności, zarówno w łańcuchu dostaw, jak i w cyklu życia produktów. Potwierdziły się również przypuszczenia związane z zaprzestaniem produkowania skórzanych akcesoriów. W zamian za to, Apple zacznie korzystać z materiału nazwanego FineWoven.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Jednak najbardziej wyczekiwaną w trakcie konferencji premierą był iPhone 15. Nowy model oferuje Dynamic Island, które jest znane z iPhone’a 14 Pro. Zwężona została ramka ekranu. Ponadto udoskonalono aparat, w którym pojawiła się opcja 2-krotnego zoomu. iPhone 15 jest dostępny w bardziej pastelowych kolorach: niebieskim, zielonym, różowym, żółtym oraz w klasycznej czerni. Tak zwane „plecki” w tym modelu są matowe. Dodatkowo, iPhone 15 wyposażono w port USB-C, co oznacza, że wszystkie urządzenia od marki będzie można naładować przy użyciu jednego kabla.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. Apple
Zaprezentowano również iPhone’a 15 w wersji Pro. Apple nazwało go „najbardziej profesjonalnym iPhonem, jaki kiedykolwiek stworzyli”. Przede wszystkim urządzenie jest lżejsze, z uwagi na to, że do wyprodukowania jego ramki wykorzystano tytan klasy lotniczej. Aparat, który umieszczono w wersji Pro jest równoważny siedmiu obiektywom klasy profesjonalnej. Ciekawą nowością jest również nowy przycisk, który służy do wyciszania, jednak jego funkcjonalność można dostosować do indywidualnych potrzeb, dzięki możliwości personalizacji. iPhone 15 Pro i iPhone 15 Pro Max będą dostępne w czterech kolorach: tytan czarny, tytan biały, tytan błękitny i tytan naturalny.
fot. Apple
Jeśli chodzi o ceny nowości od Apple, prezentują się one następująco:
-
Apple Watch Series 9 – 2249 zł,
-
iPhone 15 – cena zaczyna się od 4699 zł i 5299 zł (w zależności od pojemności),
-
iPhone 15 Pro – cena zaczyna się od 5999 zł,
-
iPhone 15 Pro Max – cena zaczyna się od 7199 zł.
PS „Relax, It’s iPhone”. Apple podkreśla korzyści płynące z żywotności baterii
Apple wypuściło nowy spot do kampanii „Relax, It’s iPhone”, a jej głównym bohaterem jest… hodowca ogromnej dyni.
PS2 Google krytykuje Apple w najnowszej serii reklam swojego smartfona
Google wchodzi do gry i stara się odeprzeć konkurencję, prezentując serię reklam dotyczących telefonu Pixel. W krótkich spotach zestawiono go z Iphonem, przedstawiając wady smartfonu od Apple.