Wartościowe relacje pomiędzy markami a konsumentami generują sprzedaż. Rolą technologii jest wspieranie dialogu i interakcji pomiędzy marką a konsumentem. Dzięki odpowiedniej interpretacji danych, wspieranej dopasowanymi rozwiązaniami technologicznymi, marka może zintensyfikować i spersonalizować kontakt z konsumentem. Konferencja Brandnovation zgromadziła ponad 100 marketerów – specjalistów, ekspertów i praktyków poszukujących wiedzy i inspiracji – którzy mieli okazję wysłuchać prelekcji m.in. Marco Sawreya, (Director of Product Management, Webcollage by Answers) na temat budowania zaangażowania i lojalności klientów poprzez treści; Alexa Handcocka, (Senior Marketing Manager, Selligent GmbH) na temat cyfrowych doświadczeń klienta, które mają znaczący wpływ na sprzedaż, czy Zbigniewa Nasarzewskiego (Innovation Manager, Hypermedia linked by Isobar) i Artura Szatkowskiego (Innovation Project Manager, Hypermedia linked by Isobar), którzy zademonstrowali jak technologiczne rozwiązania wspierają sprzedaż i budują relacje z klientami.
Spotkanie było doskonałą okazją do nawiązania międzynarodowych kontaktów, wymiany doświadczeń, poznania nowych usług i nowatorskich rozwiązań z zakresu e-commerce, CRM, innowacyjnych technologii, które będą decydować o dalszym sukcesie firm i marek w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Zobacz również
We współpracy z klientami stajemy się coraz częściej doradcą biznesowym, a nie tylko dostawcą gotowych rozwiązań. Brandnovation było spotkaniem, poprzez które mieliśmy okazję dzielić się wiedzą z naszymi klientami i partnerami, pokazywać case study i inspirować do szukania nowych, lepszych, bardziej wartościowych form sprzedaży. W Hypermedia, która obchodzi w tym roku 20-lecie istnienia, obok strategii komunikacji marketingowej klienta, analizujemy dziś cały ekosystem technologii wspierających interakcje z konsumentami na każdym etapie jego doświadczeń z marką. Poprzez podejście Brand Commerce Consulting, wypracowujemy rekomendacje działań prowadzących do zbudowania i/lub wzmocnienia lojalności konsumentów poprzez wielokanałową personalizację, interaktywność oraz połączenie wszystkich punktów styku konsumenta z marką w jeden ekosystem. A co więcej, dostarczamy narzędzia ze świata „Creative Technology”, które umożliwią konsumentom dokonywanie transakcji w każdym możliwym punkcie styku z marką, tu i teraz.– Mówi Agnieszka Jaworska, Brand Commerce Director, Hypermedia linked by Isobar
Ogromnym zainteresowaniem uczestników konferencji cieszyła się strefa innowacji przygotowana przez zespół Creative Technology Team z Hypermedia – linked by Isobar. Strefa Innowacji to przestrzeń w której można było znaleźć i przetestować m.in. Oculus Rift czy Samsung VR Gear.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce