Na konferencji wystąpią również praktycy świata mediów z zespołu Resolution wspierający m.in. producenta i wydawcę gier komputerowych Activision (Call of Duty, Crash Bandicoot, Sekiro).
Dlaczego kolejną konferencję z cyklu Digital Adventure poświęcono tematowi sportu i e-sportu?
Zobacz również
Branża e-sportu w Polsce jest warta 47 mln PLN. To co raz większa siła nabywcza atrakcyjnych grup docelowych oraz alternatywne kanały dotarcia do potencjalnych klientów. Anna Elwart, Managing Director Resolution: „Inwestycje w reklamę wymagają szerokiego spojrzenia również na te trendy, które z pozoru nie dotyczą naszych brandów. Na konferencji będziemy rozmawiać o sporcie i e-sporcie, aby sprawnie poruszać się i decydować o tym w co inwestować i dowiedzieć się kiedy warto odpuścić lub odłożyć projekt na później”.
10 lipca poszukamy odpowiedzi na pytania:
- Co CMO musi wiedzieć o e-sporcie?
- Jak wybrać dyscyplinę i dlaczego warto inwestować we wschodzące gwiazdy?
- Jak najlepiej zmonetyzować inwestycje w szeroko rozumiany sport?
Więcej informacji: digitalresolution.pl/konferencja/digital-adventure-4.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing