Konferencja Digital Adventure 4: Potencjał sportu i e-sportu w marketingu już 10 lipca

Na stadion Legii Warszawa eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, adidas, Sport.pl, T-mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest – kierowca wyścigowy.
O autorze
1 min czytania 2019-07-03

Na konferencji wystąpią również praktycy świata mediów z zespołu Resolution wspierający m.in. producenta i wydawcę gier komputerowych Activision (Call of Duty, Crash Bandicoot, Sekiro).

Dlaczego kolejną konferencję z cyklu Digital Adventure poświęcono tematowi sportu i e-sportu?

Branża e-sportu w Polsce jest warta 47 mln PLN. To co raz większa siła nabywcza atrakcyjnych grup docelowych oraz alternatywne kanały dotarcia do potencjalnych klientów. Anna Elwart, Managing Director Resolution: „Inwestycje w reklamę wymagają szerokiego spojrzenia również na te trendy, które z pozoru nie dotyczą naszych brandów. Na konferencji będziemy rozmawiać o sporcie i e-sporcie, aby sprawnie poruszać się i decydować o tym w co inwestować i dowiedzieć się kiedy warto odpuścić lub odłożyć projekt na później”.

10 lipca  poszukamy odpowiedzi na pytania:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Co CMO musi wiedzieć o e-sporcie?
  • Jak wybrać dyscyplinę i dlaczego warto inwestować we wschodzące gwiazdy?
  • Jak najlepiej zmonetyzować inwestycje w szeroko rozumiany sport?

Więcej informacji: digitalresolution.pl/konferencja/digital-adventure-4.

Słuchaj podcastu NowyMarketing