Event potrwa cztery dni i zgromadzi ok. 1200 uczestników oraz 40 prelegentek i prelegentów. Konferencja to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne. Co więcej, prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Po każdej prezentacji odbędzie się panel dyskusyjny, podczas którego występujący odpowiedzą na pytania publiczności oraz pozostałych prelegentek i prelegentów.
Konferencja została podzielona na cztery dni tematyczne:
Zobacz również
- I ❤ ads & analytics
- I ❤ social media
- I ❤ marketing
- I ❤ seo & content
Dzięki temu każdy znajdzie odpowiedni dla siebie obszar. Uczestnicy sami decydują czy chcą obejrzeć wszystkie prelekcje, czy wezmą udział jedynie w danym bloku.
Zaletą konferencji jest również to, że są tutaj przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, agencji reklamowych i interaktywnych, a także osoby pracujące w PR i sprzedaży. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.
Aby dowiedzieć się więcej o konferencji, warto zajrzeć na stronę internetową ilovemkt.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing