W związku z prowadzonym przez ZenithOptimedia Worldwide projektem mającym na celu pokazanie jak będzie wyglądał świat w 2038 roku, o sześciu globalnych trendach na następne 25 lat, opowie Guy Abrahams – globalny dyrektor planowania strategicznego. Celem przedsięwzięcia jest ukazanie kierunku rozwoju globalnych gospodarek, zmian, z którymi spotkają się współczesne społeczeństwa, czy sposobu, w jaki zaawansowane technologie polepszą nasze życie oraz z czym będzie się to wiązało dla branży marketingu i komunikacji marek.
Słuchacze będą mieli również okazję spotkać się ze Stefanem Lindegaardem, który jest ekspertem w dziedzinie „open innovation”; Rachel Botsman, która opowie o zjawisku zwanym “collaborative economy”; Ghislaine Boddington czy Nickiem Chapmanem i Joshua Brandau z agencji Pereira & O’dell, której projekt „The Beauty Inside” dla Intela i Toshiby zdobył niezliczona liczbę nagród w konkursach reklamowych, m.in.: Cannes Lions, a także Emmy Award.
Zobacz również
Z pełnym programem Konferencji Innovation Day Media Trendy oraz sylwetkami prelegentów można zapoznać się na strone: mediatrendy.pl/program.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]