Konferencja Jak przetrwać w przetargowym trójkącie: marketing-procurement-agencja

Już 15 kwietnia w warszawskiej Zachęcie konferencja Jak przetrwać w przetargowym trójkącie: marketing-procurement-agencja.
O autorze
1 min czytania 2016-04-07

Organizator wydarzenia firma doradztwa przetargowego Shortlist Consulting zaprosiła do dialogu dyrektorów marketingu, dyrektorów procurementu i szefów agencji komunikacji marketingowej. Będą oni rozmawiać o blaskach i cieniach współpracy przy procesach przetargowych na zakup usług marketingowych.

„Do tej pory nie było okazji, aby trzy strony zaangażowane w przetarg miały możliwość wymienić się doświadczeniami ze współpracy przy projektach przetargowych” mówi Marta Macke, Pitch Consultant i właścicielka Shortlist Consulting  „Kilkanaście lat zajmowałam się pozyskiwaniem nowego biznesu po stronie agencji i wiem jak trudno zrozumieć perspektywę klienta, szczególnie dziś gdy do gry dołączył dział zakupów. Od kilku lat współpracuję z klientami pomagając im wybrać najlepszego partnera i obserwuje przetargi „od kuchni”. 

Często mam do czynienia  z trudnymi relacje pomiędzy marketingiem i procurementem oraz brakiem zrozumienia dla agencji biorących udział w procesie. Dlatego uznałam, że czas aby uczestnicy przetargowego trójkąta spotkali się poza przetargiem i wymienili doświadczeniami”

Na konferencji głos zabiorą eksperci i praktycy z takich firm jak MARS/WRIGLEY, PLAY, GETIN/NOBLE BANK, GRUPA WIRTUALNA POLSKA, SAMSUNG ELECTRONICS, OGILVY MATHER czy CARAT MEDIA. Konferencję rozpocznie wykład psychologa i coacha biznesu Jacka Santorskiego poświęcony relacjom w tzw trójkącie dramatycznym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegóły konferencji i rejestracja dostępne na stronie http://wprzetargowymtrojkacie.com.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing