Po sukcesie marcowego Kongresu Sport Biznes Polska, a przed rozpoczęciem dwóch dużych imprez sportowych Stowarzyszenie SBP przygotowało kolejne wydarzenie dedykowane przedstawicielom świata sportu i biznesu. Już 27 maja 2021 roku odbędzie się konferencja Sport For Brands, której głównym celem jest pokazanie, że sponsoring sportu to doskonałe narzędzie do realizacji celów biznesowych, marketingowych, społecznych oraz ogromna szansa na zbudowanie zaufania i zaangażowania odbiorców.
Organizatorzy zaprosili do udziału przedstawicieli 10 marek, którzy przedstawią możliwości wykorzystania marketingu i sponsoringu sportowego w codziennych działaniach, zarówno w ujęciu krajowym, jak i lokalnym. Zaprezentowane zostaną również najnowsze trendy i rozwiązania.
Zobacz również
Aby w pełni ukazać wieloformatowość poruszanych zagadnień, w programie znalazły się takie tematy jak:
- Jak profesjonalnie budować wieloletnie partnerstwo, które będzie angażować markę, organizację oraz kibiców?
- Sponsoring obiektów sportowych – jak wykorzystać potencjał infrastruktury, a jednocześnie realizować określone cele marketingowe oraz biznesowe sponsora?
- Sport jako element kampanii promocyjnej – jak wzbudzić emocje i zostać zapamiętanym przez odbiorców?
Formuła wydarzenia zakłada 20-minutowe wystąpienia oraz 10-minutowe sesje Q&A, podczas których uczestnicy będą mieli możliwość zadania pytań ekspertom za pośrednictwem dedykowanej platformy.
Szczegółowy program i informacje na temat uczestnictwa w konferencji Sport For Brands dostępne są na stronie Stowarzyszenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing