Konferencja WE!RE Gamers vol.2

O autorze
1 min czytania 2022-12-01

(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny. Cykl konferencji on-line złożony z paneli dyskusyjnych i webinarów powstał z inicjatywy agencji gaming influencer marketingu WE!RE Fantasy, której celem jest redefinicja gaming marketingu poprzez wdrażanie kreatywnych i unikalnych kampanii angażujących twórców i ich społeczności.

Szacuje się, że co trzecia osoba w Polsce, i co druga na świecie obserwuje influencerów. W influencer marketingu drzemie spory potencjał, lecz wymaga on odpowiednich narzędzi i podejścia, by był efektywny i efektowny. Z kolei dzięki rosnącej popularności gier wśród młodszych pokoleń oraz niesłabnącemu zaangażowaniu obecnych gamerów liczba graczy stale wzrasta i w 2022 roku pomimo złagodzenia środków blokujących wynikających z pandemii i powrotu do normalnego życia, osiągnie wyższy poziom niż w latach poprzednich. To co łączy te dwa zagadnienia, to fakt że kategoria gier komputerowych wśród twórców internetowych cieszy się uznaniem dużych społeczności, a ich treści chętnie wybierane są przez mężczyzn, szczególnie tych w wieku 18-34 lat. W tej grupie influencerzy gamingowi to zdecydowany faworyt deklasujący inne kategorie tematyczne. Planując działania w gamingu warto uwzględnić twórców tematycznych, którzy dysponują nieustannie rozwijającą się społecznością. Dzięki zaangażowaniu ich w działania staną się pomostem, który pozwoli dotrzeć do grona ich wiernych fanów.

Na zbliżającym się wydarzeniu WE!RE Gamers poruszona zostanie ta tematyka a uczestnicy zdobędą cenne wskazówki na poszczególne tematy:

  • jakie trendy influencer marketingu będą wiodące w 2023 roku oraz jakie kampanie były najbardziej inspirujące w 2022 roku;
  • jak pomysł kreatywny wpływa na emocje odbiorców kampanii influencerów;
  • jak tworzyć gamingowe kampanie, które będą dobrze zapamiętane przez społeczność graczy;
  • co ma do zaoferowania gaming w 2023 roku markom, które planują działania w tym obszarze;
  • jak tworzyć kampanie influencerskie zgodne z literą prawa.

Pełna agenda konferencji znajduje się na stronie werefantasy.com/weregamers, a udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Konferencję po raz kolejny wspierają wspierają patroni mediowi – NowyMarketing, Radio Kampus oraz CD-Action, a IAB Polska objął wydarzenie patronatem honorowym. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj