Klocki Lego kojarzą się każdemu z doskonałą zabawą, która pozytywnie wpłynęła na rozwój naszej kreatywności. Mają swoje wady: cenę i lubią się mścić, jeśli porzucimy je w rogu pokoju. Po 66 latach badań naukowych marka wprowadziła do sprzedaży… kapcie przeciwbólowe! Limitowana edycja 1500 par trafiła za darmo do wylosowanych osób, które dodały ten przedmiot do swojej listy życzeń na sklepie LEGO. Problemem może być fakt, że ich właścicielami mogli stać się tylko mieszkańcy Francji, bo tam odbyło się losowanie…
Zobacz również
LEGO nawet z największych sztywniaków wydobywa wewnętrzne dziecko. Marka połączyła siły z Airbnb, by sprawić jednej szczęśliwej rodzinie nie lada niespodziankę. Firmy ogłosiły konkurs, w którym do wygrania jest nocleg w LEGO HOUSE. Na co dzień służy jako kawiarnia, sklep i oczywiście artystyczny eksponat.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
LEGO to marka, która słynie z oryginalnych pomysłów i przekucia ich w minimalistyczne, zarazem wyrażające więcej niż tysiąc słów reklamy. Z klocków można wybudować tyle, na ile pozwala nam nasza wyobraźnia, a ta podobno nie ma granic…
Więcej kreacji, które nie tylko bawią, powstałe przy wykorzystaniu klocków, znajdziecie → tutaj.