Konkurs dla fanów gamingu stworzony przez agencję Dziadek do orzechów z marką Lubella oraz Vito i Bellą

Marka Lubella przy współpracy z agencją Dziadek do orzechów wystartowała z aktywacją „Poszukiwacze zaginionych płatków” skierowaną do wszystkich fanów gamingu.
O autorze
1 min czytania 2021-08-26

Akcja została przygotowana w związku z premierą nowości produktowej marki – płatkami Lubella Choco Game o unikalnym kształcie kursorów oraz czekoladowo-bananowym smaku – powstałymi we współpracy z influencerami Vito i Bellą. Z tej okazji agencja Dziadek do orzechów przygotowała aktywację dla fanów przygód i gamingu. 

Zadaniem użytkowników jest odnajdywanie zaginionych haseł, do których wskazówki będą pojawiać się w mediach społecznościowych Lubelli oraz Vito. Odnalezione hasła należy wpisać na stronie na stronie www.poszukiwaczeplatkow.pl. Do wygrania są aż 24 wartościowe gamingowe Mystery Boxy, a w finale aż 5 Super Boxów z konsolą i akcesoriami o wartości 5000 zł każdy!

Dziadek do orzechów odpowiada za opracowanie pomysłu kreatywnego, mechaniki konkursu, przygotowanie konkursowego landing page, koordynację konkursu oraz przygotowanie kreacji na potrzeby mediów społecznościowych. Akcja jest komunikowana w kampanii digital, na stronach i w aplikacjach m.in. o tematyce gamingowej, na YouTube i TikToku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj