Konkurs fotograficzny Huawei: zainspiruj się poradami Marcina Tyszki i wygraj atrakcyjne nagrody

Huawei zaprasza miłośników fotografii mobilnej do zainspirowania się poradami fotograficznymi przygotowanymi przez Marcina Tyszkę oraz wzięcia udziału w konkursie, w którym do zdobycia są atrakcyjne nagrody, w tym najnowsze, flagowe smartfony – fotograficzny Huawei P50 Pro i Huawei P50 Pocket.
O autorze
1 min czytania 2022-02-10

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wykonać zdjęcie dowolnym smartfonem, a następnie przesłać je za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie: konkurshuaweip50.pl. Każdy uczestnik może zgłosić nieograniczoną liczbę prac o dowolnej tematyce. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 28 lutego.

Na autorów najciekawszych fotografii czekają atrakcyjne nagrody:

  1. miejsce – innowacyjny, składany smartfon Huawei P50 Pocket;
  2. miejsce – potężny, fotograficzny Huawei P50 Pro;
  3. miejsce – smartwatch Huawei Watch GT 3;
  4. miejsce – słuchawki w etui w kształcie szminki Huawei FreeBuds Lipstick;
  5. miejsce – bezprzewodowy głośnik Huawei Sound Joy.

Najlepsze ze zgłoszonych prac zostaną zaprezentowane również podczas wernisażu w Warszawie, a ich autorzy będą mieli okazję poznać Marcina Tyszkę i porozmawiać z nim.

Uczestnicy konkursu mogą zainspirować się poradami fotografa, który ujawnia sekrety swojego warsztatu w serii pięciu filmów poradnikowych w kategoriach: Kompozycja, Światło, Kontrast, Kolory i Opcje P50. Filmy są dostępne na stronie konkursu: konkurshuaweip50.pl oraz na kanałach Huawei i Marcina Tyszki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fotograf Marcin Tyszka jest jednym z influencerów biorących udział w kampanii promującej najnowsze, flagowe smartfony Huawei z serii P50 – Huawei P50 Pro wyposażonego w podwójny moduł fotograficzny, optykę Huawei XD, który umożliwia rejestrowanie obrazu tak, jak ludzkie oko i Huawei P50 Pocket – pierwszy smartfon Huawei, który można złożyć symetrycznie na pół w wygodną, smukłą, kieszonkową formę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing