Konkurs na najlepszą pracę dyplomową organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przy współpracy z Szkołą Główną Handlową jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych jakie IAB Polska prowadzi już od ponad 4 lat. Jednym z podstawowych elementów tych poczynań jest tworzenie innowacyjnych programów studiów oraz przedmiotów z zakresu marketingu internetowego na uczelniach wyższych w Polsce.
Konkurs skierowany jest do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych. Do udziału w konkursie dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 01.01.2007 r. do 03.02.2013 r.
Zobacz również
Celem konkursu jest skierowanie uwagi studentów na marketing internetowy oraz promocja internetu jako medium reklamowego.
Patronat honorowy nad konkursem objęła minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego – Barbara Kudrycka. To już drugi z rzędu patronat Ministerstwa.
Harmonogram konkursu
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
- 18.12.2012 – 03.02.2013 – Zbieranie prac
- 03.02.2013 – 08.02.2013 – I etap – oceny prac dokona przedstawiciel Szkoły Głównej Handlowej
- 09.02.2013 – 20.02.2013 – II etap – sprawdzanie prac przez Jury
- 21.02.2013 – 24.02.2013 – Spotkanie Jury w celu wyboru pracy
- 01.03.2013 – Ogłoszenie wyników
Zgłoszenie powinno zawierać:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- 2 Płyty CD wraz z nagraną pracą dyplomową przy czym imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni powinna zostać usunięta z pracy.
- Wypełniony oraz podpisany przez autora Formularz Zgłoszenia do Konkursu.
- Podpisany przez autora pracy Regulamin Konkursu.
- Dowolny dokument z uczelni wyższej potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny z obrony pracy dyplomowej (np. zaświadczenie z dziekanatu, ksero dyplomu)
Nagrody
- Najlepsza praca dyplomowa (magisterska): indeks na rozpoczynającą się w marcu 2013 roku edycję Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej
- Pozostałe nagrodzone prace: miesięczne płatne praktyki
Organizator: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
Współorganizator: Szkoła Główna Handlowa